2013年8月30日 星期五

八號部屋聚餐


2013年8月30日下午3:45公開累積瀏覽 349 0


烚毛豆

仲有五號屋準備的送酒小食


六點鐘, 我地就開始happy hour

大約七點半晚餐開始...今晚都係fusion 菜

五號屋的涼拌海哲青瓜


八號部屋女主人的拿手西班牙小食, 橄欖油蕃茄乾拌蝦球(的蝦頭炸了做送酒小食)

炸魷魚圈


鹽水炸豆腐


餐前小食....

跟著到主菜啦.


U.S. Prime Ribeyes,  每年都有1-3/4" 厚, 超過16oz一件


兩個人share 一件, 型爸要遷就我, 要食熟少少, 我要太熟, 但不要食有血水呢!

八號部屋的公子十分了得, 每件牛扒都燒得剛剛好, 牛扒外香入面粉嫩紅, 但又沒有血水.  肉質腍又有牛味...Good, 但我太夠了, 半件都吃不下, 型爸好樂意幫忙呢!
Mr. & Mrs Kua 出資請我們吃牛扒.....嘻嘻, 多謝哂!   下次輪到我地做東啦.


今晚特別配搭, 炒芽菜


仲有炒飯...十分夠了, 但都要食幾啖, 因為實在炒得好好呀!




最後仲有五號屋的溏心蛋腐竹雞蛋糖水...我無用蒸爐呀, 要三四十分鐘, 時間太耐啦.  吃完晚飯, 唔係每個人都想吃一隻蛋, 邊個要蛋, 我就即時整啦.

用滾水蛋的形式, 打好蛋放落碗中, 再滑落滾起的糖水, 一見蛋白浮起, 就可以啦.

今日好開心, 又有禮物收呀!
Mr. Kua第二本書出咗啦, 今次係中文版嘅香港童軍百年圖史,

之前己經有送咗一本英文版比我地架啦. 

兩本都有哂簽名架!
 
嘻嘻, 可以慢慢睇, 好好珍藏呀!

沒有留言:

張貼留言