2013年8月23日 星期五

青檸什飲


2013年8月30日下午2:52公開累積瀏覽 271 0



用料有: Sprite 5礶, 青檸汁 - 3/4杯, 伏特加酒- 半杯, 檸檬 - 兩個, 冰- 適量


刺檸切片或切粒, 加入青檸汁, 加入伏特加(酒可以慢慢加入)


再加入雪碧拌勻, 試味, 如覺好濃味, 可加入冰塊, 如果夠味, 可將整jar放入冰筒保"凍".   喜歡飲酒的就加多的酒, 唔喜歡就加少的啦.


我呢jar真係好大jar呀!  連埋的冰, 我諗2 liter都有呀!

鄰居門喜歡飲酒, 他們已經開定酒, 紅酒whisky都有.   型爸喜歡飲whisky, 但我空肚飲酒係唔得嘅, 但飲呢的易入口嘅cocktail就無問題啦.

當佢地飲紅酒時, 我同陶媽就飲呢款青檸什飲, 好好味呀, 又解渴!  飲吓飲吓都有的酒意, 的伏特加都唔野少呀!   林太飯後先趕嚟, 我地留番一杯比佢呀!

沒有留言:

張貼留言