2018年6月5日 星期二

雞丁豉油皇炒麵 - 加辣

June 4, 2018, Monday

今日型爸同二公子都話唔返屋企食晚飯.  到我放工返到屋企, Cindy 咩都無準備, 只係問我mom, 今晚想食咩, 炒麵?炒烏冬?   哈哈, 通常我 一個人食晚飯佢都係炒粉麵或炒飯, 咁又係, 如果煮幾餸一湯又食唔哂.

諗吓食咩先...今晚就豉油皇炒麵啦....佢問我加咩野肉, 吓豉油皇炒麵唔使落肉喎....好啦好啦, 妳想加的肉就加雞絲啦.   雞扒解凍容易, 切好醃一醃就得, 呢的Cindy攪啦.

 
今次用咗壽桃牌蝦子麵, 用熱水浸鬆的麵餅


 另外用一札韮菜, 一條京蔥

 哈哈, 我叫Cindy切雞絲, 佢切了雞丁, 無所謂啦, 都係咁食.   佢仲加咗的魚蛋牛丸


先炒熟

 跟著調個豉油汁, 用咗2湯匙老抽, 2湯匙生抽, 加糖...試到啱味, 要少少偏甜. 覺得濃可以加少少水, 但我無加.

 呢的係辣椒粉, 豉油皇炒麵加咗辣好味好多架.   亦都可以用指天椒, 但加辣椒粉夠快呀!

 跟著我去聽電話, Cindy 接手炒

 講完電話就見到咁, 馬上用筷子幫佢手鬆麵.   其實另一個方法, 先將的豉油撈落的麵先, 再落鑊炒.

咁就攪掂啦.

幾好味架!

沒有留言:

張貼留言