2018年6月11日 星期一

Cook House

June 9, 2018, Saturday

今天一早型爸就收到林老闆的電話約今晚食飯, 哈哈, 我睇睇日子...今天係林太生日呀!  林老闆 約埋幾家好鄰居, 一齊同佢慶祝呀!

 林老闆訂咗呢間响粉嶺聯和墟 CookHouse.  我地之前都嚟過, 的野食整得唔錯架.

 林生同兩位老闆都幾熟, 餐廳安排咗樓上, 拍起的檯連成一張大檯, 可以坐14-15人

 我地早到, 叫佢地拎的小食嚟送酒, 馬上整咗個Nacho 比我地食著先.

 型爸帶了一枝21年, 林老闆帶了一枝25年...另外仲有一枝台灣Whisky.. 夠啦夠啦, 幾位男士, 飲兩枝都好多啦.

女士先飲了一枝白酒, 跟著就改飲柚子酒.  (突然諗起自家製嘅柚子酒...幾時熟成可以飲呢!)

原來林老通知餐廳大約人數, 食咩野就由廚師發辦...  今日嘅食物有的驚喜, 因為有的係無响餐牌架.

食物預得太多啦, Appetizer 有五款, 主菜又四五款, 每款每人都有一件...

之前食嘅Nacho係其中一份, 餐廳預咗兩個orders

 串燒牛柳, 每人有一件

 吞拿魚羊奶芝士, two orders, 我地喜歡食芝士, 覺得呢款好好味呀!

 鵝肝多士食得多, 鰻魚多士食過未?

 跟著仲有煙肉焗元貝

 迷你龍蝦湯

 智利鱸魚配蘑菇汁...呢款都唔知係前菜定主菜....好好味!

跟著嚟嘅主菜, 我地係完全食唔落...份量實在太足

咖哩鴨

 煎肉眼扒

 燒大蝦

另外取消了焗春雞

 甜品係餐廳自家整的Tiramisu

 我地請餐廳兩位老闆飲Whisky, 佢就請林老闆飲蒙古嘅牧歌酒...  我叫型爸千祈唔好飲, 一溝酒飲醉就唔好啦.

今晚食得好開心, 但呢餐都唔平, 大約七千文呀!  下次唔使預咁多人嘅食物呀!

祝林太生日快樂, 青春美麗, 身體健康!   林小弟聽教聽話....


沒有留言:

張貼留言