2018年6月24日 星期日

父親節晚餐 @ Cook House

Jun 17, 2018, Sunday Night

有時真係無獨有偶, 上星期六林太生日, 我地嚟Cook House 同佢慶祝, 當時林生有請埋二公子, 但二公子約了同事食晚飯所以無join我地.

點知我問佢今日訂咗邊間餐廳同Daddy慶祝父親節, 點知佢話上Open Rice 訂咗CookHouse, 佢話睇咗食評的食物唔錯, 同我地去試吓......哈哈, 我同型爸嚟呢道食過三次啦.

訂了七點, 知道今日人多, 所以早的去.  有的客人walk in, 佢地話要等到八點後先有位.

今日要睇menu 啦.

要了香草忌廉汁焗薯蓉, 個香草忌廉汁好好味喎.

要了一客Cesar Salad, 的芝士碎好濃味, 我地鍾意呀!

老闆認得我地, 加上型爸上次請佢飲威士忌, 佢今次請型爸飲一杯威士忌, 再送咗三客什菜湯比我地....嘻嘻, 多謝哂呀!

主菜要了兩款, 西冷牛扒, 要了五成熟, 肉質ok.

一客羊扒有三件, 每人一件....要了七成熟....非常得.

好彩要了兩份主菜, 已經好夠食.

甜品要了Tiramisu, 一份夠三個人食.

呢餐食咗HK$968...二公子請呀!

我唔係無做野架, 除咗早上的心心相印早餐, 下午整定個雞燉翅,  落足料架, 一大包排翅, 一隻烏雞, 五執螺片, 加瘦肉雲腿, 足足燉咗四小時.

晚上九點幾十點, 整碗雞燉翅佢做放宵, 等佢成日都咁開心.   每人食一碗翅, 的湯留番明天飲啦.

沒有留言:

張貼留言