2011年8月18日 星期四

東海黃油蟹


2011年8月18日下午2:27公開累積瀏覽 108 2

 
黃油蟹季節又嚟啦, 咁梗係要去試吓啦.  舊年去尖東嗰間東海, 真係麻麻, 我的蟹未食完, 其他的餸已經上哂.  攪到的野凍哂, 邊好食吖.  舊年再去鴻星食, 每次去都話的餐蟹賣哂, 只剩下大隻的嘅, 咁當然要補錢, 攞出嚟比我地睇嘅, 原來只得兩三隻, 隻隻都係雪到郁都唔郁.  但係去到都迫著加錢食架, 貴的都照比啦.  不過心中都有的不快架.
今年東海的廣告賣得好行, 一於去東海, 但今次唔去尖東嗰間, 去咗The One 嗰間東海, 12/F.,
呢間開咗幾個月, 的裝修都好新, 檯布餐具都靚的
嚟到都唔使諗, 淨係考慮要食咩野黃油蟹餐.  有四位用HK$1,288, 但每人只得半隻蟹.   另外一個一人餐每位hk$638. 
計過數四人餐多的野食, 只要我地加兩隻蟹就可以每人有一隻蟹啦.  仲可以叫唔同嘅整法, 餐蟹就清蒸, 加嗰兩隻就用薑蔥油焗.
每人送一杯飲品, 我唔鍾意飲橙汁, 都係飲紅酒好的
特式三小碟, 芥末蟹子墨魚, 都幾好味喎, 不過食中式餐嚟個日式頭盤, 又好似有的怪
大話小紅茄, 我鍾意食蕃茄, 非常開胃
醬油素螺肉, 唔講都唔知的螺肉係素嚟架, 真係好似
比個close up睇吓, 真係好似, 食落爽口似海浙多的
其實呢三小碟都唔錯, 但真係唔算小碟, 我覺得都幾大碟.
黃油蟹嚟啦.....
呢份係我地加嘅兩隻蟹, 薑蔥油焗, 所以用煲仔上.  上菜時原隻上, 再叫佢地攞入廚房, 一開二, 每人半隻.  睇吓, 真係頂哂膏架.
食完就輪到的餐蟹啦...
的餐蟹係用清蒸, 因為係四人餐, 所以上菜之前已經係一開二, 又係頂哂膏.  的蟹都算靚.
食完蟹我已經覺得有的飽, 但仲未開始食其仔野呀!
山珍佛跳牆
醬油雞
蝦籽柚皮
鮮什菌炒鳳尾蝦
每人一個勁大隻小龍包, 我頂唔著啦, 叫大公子幫我食埋佢.  佢當然超樂意啦.
最後上甜品
係綠豆沙嚟架.

我地坐嘅位置幾好, 近窗, 可以望到外面嘅景色.  望出去最高嗰座係K11.  分咗三個時段影.... 臨走時嘅夜景就無影啦.
埋單hk$2,164....抵過叫四個一人餐.  分別之處係食佛跳牆或金山勾翅... 都係四人餐多野食的... 應該無選擇錯.

沒有留言:

張貼留言