2011年8月9日 星期二

印尼蒸蛋糕


2011年8月9日下午1:44公開累積瀏覽 461 1

 
Ruby其實都真係好鍾意整野食, 我已經好耐無整香蕉蛋糕,  因為整得多都想轉吓口味.  但自從我教咗Ruby整香蕉蛋糕之後, 佢一見我的蕉熟, 夠三隻就整蛋糕, 真係攞命. 我教佢寫低個recipe, 工多藝熟, 佢而家都整得唔錯架.  當我話比佢聽我的同事想食香蕉蛋糕, 佢第二日就即刻整, 攞咗返公司, 的同事話好味喎. 
 
呢日又整蛋糕, 不過唔係焗而係蒸, 整好仲pack咗一盒四個叫我帶返公司, 又叫我即刻試食.  我話唔使咁多, 要兩個好啦.  實在太熱情啦...
我問佢點整架, 佢就show的材料比我睇, 有一樣好特別, 我未見過...
就係呢個盒仔啦
細細盒35g, 叫做Ovalete, 佢話呢的等於酵母
好特別, 係膏狀, 佢話用一茶匙就啦.
 
佢係用呢隻大白菜中低筋麵粉.
椰子糖
我無見到到Ruby點樣整, 佢講比我聽嘅做法, 其實同我地平時整蛋糕分別唔大, 但最奇怪係加咗汽水, 用蒸而唔用焗可能係印尼唔係好多人有焗爐.   睇吓的材料同做法....
材料: 麵粉1杯(250g), 糖1杯, 7喜或雪碧1杯, 酵母1茶匙, 雲呢拿香油1茶匙, 雞蛋1隻, 蛋黃2個, 椰子糖適量(敲碎).  呢個份量, 做起有15個小蛋糕.
做法: 將雞蛋, 蛋黃同糖打發至淡黃色, 慢慢加入己篩麵粉, 酵母,雲呢拿香油, 汽水(加汽水唔知係咪等的粉漿有多的空氣, 蒸起可以鬆軟的) . 拌勻後再加入敲碎了的椰子糖. 將一湯匙粉漿放入已掃油小杯, 再在每杯上面加上小滴班蘭及玫瑰香油(掃開), 用大火蒸十五分鐘就可以.
整好從小杯攞出嚟就係咁啦
有的升得高的, 有的低的
撇開入面有好多小孔
 而一點點啡色嘅就係椰子糖. 不過上手個小蛋糕有的重, 唔覺好鬆.
食落去呢, 有的似我地嘅鬆糕. 可能我食時已經凍咗, 的蛋糕皮面有的韌, 入面都係有的實.  味道小小甜.  好好味唔係, 唔好味咩又唔係.   不過我覺得焗蛋糕比蒸蛋糕香的.

沒有留言:

張貼留言