2011年8月30日 星期二

湖南人家


2011年8月30日下午3:18公開累積瀏覽 43 0

 
昨天旅行完返嚟, 仲有兩日休息先至返工, 真係開心.  型爸話呢幾日好攰, 不如去按摩啦...咁梗係好啦....個個都讚成.
 
晚上型爸話晚上都唔返屋企食啦(呢排Ruby好開心啦, 晚晚都唔使煮飯), 出去食啦.  型爸實在太錫大公子啦, 就嚟要離港返加拿大讀書.  帶佢去呢道食, 嗰道食, 想養肥的佢.  知佢返到去無啖好食.  但係我驚大公子未肥, 我地兩個已經肥到不得了...
結果我地去咗皇崗村水圍嗰間湖南人家食湖南菜
呢間其實我地嚟過好多次, 近嚟就比較少嚟, 因為嚟親都會叫的唔係好健康嘅餸....
干鍋大腸, 呢道整得好好味, 又有的辣, 當的大腸爆耐咗乾乾地無哂的油, 仲好味. 
干鍋魚子, 呢碟又係好味, 不過好膩, 次次都食唔哂.  今次仲勁大鍋
蒜蓉粉絲蒸扇背, 呢碟就唔得啦. 的扇背細粒到不得了, 的肉仲蒸到乾哂
酸辣回頭魚, 幾好味, 不過都幾辣
金銀蛋莧菜, 普通
韮菜豆乾, 其實我地想叫家常豆腐, 但嗰位姐姐介紹, 試吓啦.  不過我地就唔係咁鍾意食啦.
半打炸饅頭, 好味
粗量梅菜包, 呢碟就麻麻啦.
我同二公子就叫7up, 型爸大公子就叫王老吉.  哈哈, 國內的係有中文字7喜, 香港嗰的無中文, 礶身印著7up.
食飽飽就返屋企啦.

沒有留言:

張貼留言