2011年8月29日 星期一

日本酒


2011年8月29日下午3:23公開累積瀏覽 340 2

 
今次去日本, 收鑊甚豐, 其中大部份响幾天遊記都影咗出嚟, 但呢幾支日本酒就係最後買嘅.
就係呢幾支啦... 逐一介紹吓先

呢支常盤Sake, 係泡盛出品, 我地响Ashibinna Shopping Mall入面一間酒鋪買架.  我地叫嗰位老闆介紹, 呢隻係嗰道排第一位.  另外佢仲介紹一隻排第二位.  兩隻酒都試過, 呢隻好飲的.  兩款酒價錢差唔多, 我地問佢兩款酒嘅分別, 佢話常盤係用泰國米釀嘅, 而另一款係日本米釀嘅.  我地聽到想買第二款, 點知大公子話有第一都唔買買第二? 佢咁講我地諗吓, 就買咗呢支常盤.  本來可以買多一支嘅, 但型爸想買Whisky多的. 

第二支係竹鶴, 21年Pure Malt Whisky.  我地喺機場入閘之後嗰間shop買嘅. 寫blog之時, 呢支酒已經比型爸林老闆飲咗落肚, 我試咗少少, 的麥味好香喎

第三支係響17年嘅Hibiki Suntory Whisky, 覺得個樽好靚, 暫時都仲未飲, 不過我諗都唔放得响屋企好耐. 
第三支係山崎The Yamzaki Single Malt Whisky, 呢支得12年, 想買年份長的都無, 老闆話無貨, 佢買唔到返嚟.  我寫blog時, 呢支酒又已經飲咗啦.  呢支酒入口好香, 但個香味唔能夠停留喺個口入面好耐, 一陣就無.

介紹完一支Sake, 三支Whisky....
 
 就輪到呢兩支Choya梅酒
 
 



































雖然香港都有得賣, 不過我都想買番嚟, 諗著同各部屋幾位女士一齊飲.  當時見唔到有其他梅酒, 咁呢兩支都好啦.  去生果樂園有的菠蘿酒, 但我一的都唔想買. 

呀!....仲有一支要再提一吓, 就係我地响日本即買即飲嘅
呢支又係琉球泡盛出品, 殘波.  其實都幾好飲架.  當時酒鋪嗰位女士介紹, 亦比咗幾款唔同嘅酒我地試飲, 最終揀咗呢支.   呢支已經入哂我地個肚啦.

沒有留言:

張貼留言