2011年8月25日 星期四

Okinawa 5 Days Trip - Day 1


2011年8月25日下午2:31公開累積瀏覽 758 1


好開心呀! 今年生日, 除咗收到型爸大公子二公子送嘅生日禮物, 型爸還安排了一家人去日本旅行..... 今日出發啦, 時間仲好理想添, 下午一點幾機, 早上十一點到機場便可以.  起身之後可以他他條條出門口. 
去到機場, 見到領隊攞埋boarding pass, 就入閘.  大公子二公子佢兩個未食早餐, 去搵的野食吓.

去到見到有間叫正斗, 咁就試吓係咪咁正斗啦... 而二公子去咗隔離嗰間買西式早餐, 各有選擇啦.
大公子叫咗個雲吞麵, 咦! 都唔錯喎
型爸叫咗及第粥加炸兩同我兩份喎, 的粥同炸兩都唔錯, 的炸兩入面仲有的脆.  大公子又幫手食的, 佢食多的唔緊要, 因為我同型爸一陣再會去Airline Club Lounge 食的野. 
機場的野實貴啦, 三樣加埋要hk$115.
食完早餐, 二公子話想飲Starbucks, 咁佢兩兄弟又去買Starbucks, 我同型爸就去咗club lounge食野....(又食...)
以前呢道的三文治好好味, 但係今日的三文治有問題, 的碎蛋治仲好似放咗好耐有陣味, 連芝士火腿三文治都無.
呢碗魚蛋米就真係唔錯啦, 不過的湯好淡, 要自己調味.   碟xo醬好味, 不過都幾辣.
今次試飲呢隻韓國紅茶, 又幾好啵.
食完攞咗兩枝水就會合大公子二公去閘口預備上機
Boarding pass
524閘口, KA2378去沖繩
細機, 要坐接駁巴士上機
飛咗兩個幾鐘就到沖妃繩, 日本比香港快1小時, 當地時間大約5點鐘.
個機埸好細, 入閘出閘都係同一層
有一間迷係商店
一間小型日式餐廳
到埗後唔係去酒店check in, 領隊先載我們去食飯
呢間日本餐廳好大, 應該係主打招呼旅行團
叫料亭那霸
呢個房間, 可以坐40人, 已經set好哂位.
嘩! 咁攪鬼, 有哂banner响到.
每人一份
有炸雞, 蔬菜天婦羅, 苦瓜炒蛋.   苦瓜炒蛋係呢道嘅地方食品, 因沖繩受中國文化影響好大.  亦都種植好多苦瓜
紙火鍋
導遊話呢道的阿古豬肉好出名, 食落肉質好甜, 叫我地食真的.
墨魚汁燉蛋
每碗都有一隻墨魚喺入面架.
仲有呢小碗黑糖西米糖水.  原來呢道又係出產好多蔗, 所以黑糖都好出名
食緊飯嘅時候就有日本民族舞表演
哈哈, 導遊話呢的舞者都表演咗幾十年, 所以都有番咁上下年紀
跟著仲有三線琴表演....講真呢的表演都係好鬼悶, 只不過食飯時助吓興.
食完晚飯就安排我地返酒店.  原本咁早食飯再送我地返去酒店係有原因架, 因為可以去游室外泳池, 跟著可以游室內泳池, 再可以去浸溫泉. 晚上九點前一定要先入去泳池.
沿路見到呢間樹包屋, 影張相先, 好似呢道都係其中一個景點.
到酒店啦, 導遊話upgrade咗我地嚟呢間Loisir Hotel Naha, 仲可以連續住兩晚, 即係連續兩晚都可以浸溫泉.  跟著嗰的酒店就無溫泉浸.
入到酒店大堂, 被呢個超大豎琴吸引
入到房間都好整潔, 唔錯
跟著我地立即出去超市, 大公子同二公子要去入貨呀!  要快手, 去完就要去游水同浸溫泉.
兩個又食啦, 一個要甜筒, 一個要雪糕磚, 兩款都咁好味.
唔止呀, 呢的係佢兩個買嚟宵夜架.
返到去就即刻換游衣落去, 游咗一陣就去浸溫泉. 男女分開嘅風呂, 型爸就好啦, 有兩個仔陪著一齊浸, 我就要一個人去浸.   浸到十點幾十一點就好夠啦, 快的返上房瞓. 的日本人真係好鍾意浸溫泉, 我返上房時, 仲有好多一家大細嚟浸.  酒店好滿, 大部份都係日本人嚟沖繩渡假.
浸完溫泉, 寧舍好瞓.

沒有留言:

張貼留言