2013年1月27日 星期日

公司Annaul Party


2013年1月27日下午2:07公開累積瀏覽 371 1

12枝白酒, 幾打啤酒, 仲有好多瓶中式白酒(度數好高嗰的呀!)


幾打可樂


好多同事都係幾個杯, 一杯香酒一杯啤酒, 跟著又紅酒..


仲有呢的小杯係飲中式白酒呀!

我只係飲咗少少白酒, 我係並中一個司儀, 唔可以飲太多呀! 

勁呀!  未開始食晚餐, 已經飲咗一半紅酒...


一開始食乳豬, 我都唔客氣食咗三件, 因為一陣間就無得食啦.

鮑魚嚟到食番隻先啦.


加拿大蟹伊麵. 食咗一隻蟹腳


翅嚟食咗兩啖, 就要開始遊戲啦....

我地玩咗6個遊戲, 抽咗31份獎, 又要晚上九時前完成, 真係非常緊湊.... 同事門都十分投入, 要控制埸面, 攪到我聲嘶力竭....大家都好開心.
呢的餸係中場時影嘅... 我都無機會夾餸


呢的係咩都唔知, 有得影無得食
魚嚟啦, 不過我都只係望一眼
同事留咗一隻蝦, 少少魚比我

我無機會食嘅雞
菜都無食過, 炒飯都無掂過.
 

生果都無食過

甜品, 臨走時食咗一嚿紅棗糕

走時上到旅遊巴, 真係腰酸背痛, 由三點幾企到九點(只係間中坐吓), 真係好攰呀!   不過我地個個都好開心好興奮呀!

仲有, 五號屋好幸運, 抽到獎呀!

晚上返到屋企, 哼, 型爸仲未返.   Loki就飛撲埋嚟.... 梳洗上床, 腰酸背痛, 成個散哂, 真的不復當年勇呢!   好攰但係瞓唔著, 可能今天實在太興奮啦.

沒有留言:

張貼留言