2013年1月14日 星期一

哥哥家與媽媽慶生


2013年1月14日上午11:35公開累積瀏覽 462 1

嚟到, 先飲個靚湯先啦.
 
鮑魚螺片煲雞
自家製燒肉

酥炸3L廣島蠔
白切新鮮雞
臘味蒸糯米飯

雞蛋蒸魚腸

白勺菜心

煎藕餅兩碟

蒜蓉豆苗兩碟

呢煲係咩...腐皮釀豆卜煮冬瓜

花生蓮藕炆豬手 x 2


我地13個大人一個小朋友, 加埋兩個工人姐姐都只係16個人, 好多餸呀! 真係辛苦哂嫂嫂啦.

本來我地今日諗著訂兩圍出街食, 後來因大家姊姊夫佢地一家有事唔嚟得, 少咗一圍人, 咁屋企食都坐得落, 哥哥就話响屋企食, 方便媽媽.  哈哈, 我地個個都舉腳贊成.  三個姪女平時都無屋企飯食(我兩位哥哥嫂嫂都在外國), 佢地想食屋企飯, 唔想出街食呀! 


餐後仲有勁薑蕃薯糖水


最後就到切蛋糕, 睇吓, 切開都唔差架....的cream都唔係鋪得好厚...

我整嘅蛋糕梗係無街買嗰的咁靚啦, 嗚嗚嗚(好感動呀!) 真係好大嘅鼓勵, 佢地個個都話好味呀!   媽媽都話我整得好食...趕咗一日都係抵嘅.

沒有留言:

張貼留言