2013年1月2日 星期三

與八號部屋女主人慶生


2013年1月2日上午11:43公開累積瀏覽 359 0


食完晚餐, 我就要整蛋糕, 因為今日係八號部屋女主人生日, 我地食完飯過去同佢慶祝呀!

八號部屋女主人話唔要蛋糕, 佢話佢地唔鍾意食有cream嘅蛋糕, 真在大甜太肥膩, 所以都無訂蛋糕, 咁我話我整個無cream低糖嘅班蘭蛋糕啦.   其實我都係一樣, 食fresh cream cake每次都只係食蛋糕, 的cream留番喺隻碟道.


整班蘭蛋糕就好容易啫, 不過都攪咗成個鐘呀!  今次用咗個生日蛋糕嘅模呀!   一出爐熱辣辣就攞過去啦.

八號部屋預備咗支梅酒

仲有的小食(其實我地個個都食到飽飽, 大家至在聚一聚啫)

個蛋糕焗起時個模紋無咁兇, 但係凍咗個紋就出哂嚟啦.

係咁意插兩支蠟燭...祝佢生日快樂, 身體健康, 日日都咁有活力.

沒有留言:

張貼留言