2015年7月17日 星期五

珍珠婚

July 8, 2015, Wednesday

人生有幾多個十年?  人生又有幾多個三十年?  兩人雙依雙伴攜手共渡三十年, 真的很不容易.

今天是我跟型爸結婚三十年的紀念.   覺得自己很幸運, 今生遇到型爸.  這麼多年來, 從來都沒有跟型爸真正的吵過架.   我們當然有不咬絃的時間, 但只會說一兩句便停口, 不會吵吵鬧鬧.   我不開心便會不出聲不理他, 型爸總會來氹我, 三兩天氣便消, 所以不會吵架.   出口會傷人, 我們並不想傷害心愛的人.

珍珠婚的日子, 請了一天假, 要跟型爸輕輕鬆鬆的渡過.    無特定節目(按摩除外), 只是周圍走走, 我們還有很多年要一起走下去呀!

出去先買一張日本數據電話咭, 預備星期五出發去日本用 (哈哈, 都要搵個藉口慶祝玩吓).  嘩, 張咭平咗好多, 本來HK$288, 減價HK$258, 比錢時再減, HK$218.  可用七天, 3G 20G.   夠哂啦.  我地都係上網搵資料, whatsapp, email.  應該夠用啦.

買完日本網咭去食的野, 跟著就出發去深圳東門, 型爸話幾年無去過, 想睇吓變成點.  無目的周圍逛了一兩個小時, 買咗的濕碎野, 跟著坐地鐵去福田按摩.   按摩係我地嘅共同嗜好, 每個星期一次就最好.

晚餐就返香港食,  約了二公子同佢女朋友. 

去咗上水一間叫Souffle Oyster & Steak Restaurant

呢間餐廳鄰居介紹, 佢話都ok, 咁我地嚟試吓

睇吓餐牌, 的價錢屬中等, 唔會好貴

但生蠔就比我地平時响尖沙咀食開嘅貴的.  不過今晚無打算食生蠔, 星期五出發去旅行, 都係唔好食的生野安全的.  (去日本好多機會食生野食啦).

我地要了兩個扒餐, 一個pizza, 一個焗飯.

的麵包上嚟時, 焗得又香又脆

餐包忌廉湯, 但型爸想飲龍蝦湯, upgrade 去龍蝦湯, 要加HK$38.  結果兩個餐都upgrade.   不過的湯偏鹹,  我唔Like呀!   二公子話我地上次响Ocean Three 買返嚟自己加熱嘅好味好多. 

Black Angus 西冷, HK$238, 味道唔錯

龍蝦肉眼扒餐HK$198, 呢份肉眼麻麻, 通常肉眼會腍的, 但呢嚿好韌呀!

海鮮pizza HK$128, 都ok呀!

焗鵝肝牛扒飯, 的牛扒切成薄片, 無咩味道, 但總比那肉眼扒好

好彩無叫每人一個餐, 我地都食唔哂呀!

餐飲配即磨咖啡, 但呢的咖啡無屋企自家煲嘅咁啱口味.

埋單HK$856, 西餐嚟講都算抵食啦.

輕鬆愉快的跟型爸過了一天, 希望我們能攜手共渡另一個三十年.

沒有留言:

張貼留言