2015年7月8日 星期三

新世界千禧酒店 - Cafe East

Jun 30, 2015, Tuesday

今日約咗舊秘書小姐食飯, 又係去對面新世界千禧酒店

Cafe East
 
上次嚟同佢食東南亞風味, 印尼炒飯及炒貴刁, 但覺得麻麻, 今次要食西式呀!

 
哈哈, 原來一叫西式, 就會自動送來牛油麵包

我地叫咗一客牛酒果蟹肉沙律, HK$165, 個樣幾靚,味道都唔錯添

 
另外要了一份Fish & Chip, HK$170. 份Fish&chips 送到嚟, 真係有的失望, 覺得的炸粉好厚,唔方好食。但食落又唔係喎,炸得幾脆,的魚柳應該係鱸魚柳,唔係鯰魚柳。

我地share嚟食,食得好開心呀! 因為食咗麵包,我食一塊魚柳已經好夠,真係食唔落,要秘書小姐埋手食埋嗰件。佢要餵人奶,有空間食多的呀!

上次我無帶銀包要佢比錢,真係瘀皮。咁今次梗係我請啦。

我應承佢只要佢肯出嚟搵我食晏,每次都應該係我請。佢今次無帶BB出嚟,下次一家要帶呀! 佢個BB女肥嘟嘟好得意(食人奶的BB都好肥架), 手瓜仔好似蓮藕咁,下次一定要帶出嚟比我咬吓先得啦.....諗起就好肉緊。

沒有留言:

張貼留言