2015年7月30日 星期四

芝士焗釀大蘑菇

July 24, 2015, Friday night

今日Cindy放假, 但今晚無諗著出去食.   自從上星期出去小廚知味晚飯, 的餸大濃味, 攪到成晚飲水, 唔like呀!

今日有哂準備, 六點十五分離開公司, 七點十分到屋企, 咁就開始煮.   二公子大約八點返到屋企, 咁一齊食就啱啱好, 一個小時之內, 一定攪掂.

買咗四隻大蘑菇, 今日要焗釀大蘑菇呀!

預備了切碎洋蔥(一個)

半斤免治牛肉 (其實一定有多, 但諗著整多的無所謂啦, 多咗嘅餡料用嚟整beef nachos 都得啦)
 
基本料齊啦,

肥媽話的大蘑菇唔使洗, 但我真係忍唔著, 點都要洗吓先至得.   洗完要用廚紙抹乾隻蘑菇

我將的蘑菇腳剪咗出嚟, 硬嘅唔要, 然後剁碎

用牛油起鑊香洋蔥加蘑菇腳

免治牛肉加豉油糖黑胡椒略醃, 加落去一齊炒

的牛肉無落生粉, 因為我唔想的牛肉黐埋一嚿, 我唔係要牛肉餅呀!  跟著可以再調味, 呢個時候可以加的海鹽

預熱焗爐200度

大蘑菇放在錫紙上, 加點生粉在蘑菇, 釀上洋蔥牛肉碎...哈哈, 我釀到好滿呀!   不過的餡料都用唔哂.

最後加塊Chedda cheese蓋著個大蘑菇(其實用的焗pizza嘅碎芝士會更好, 的芝士溶哂會將的肉碎黐實呀).  入焗爐焗10分鐘.

淨食蘑菇我家兩位大爺點夠吖, 呢10分鐘時間就可以用嚟煎牛扒.

兩件西冷

一塊肉眼

牛扒煎好

芝士焗釀大蘑菇都得啦.

今晚的焗釀蘑菇牛扒餐

兩仔爺話好好味呀!  佢地連淨低嘅餡料都食埋.

我地每人分的西冷肉眼, 我一隻蘑菇, 佢兩仔爺每人一隻半呀!

佢兩個都話好味, 又比like我呀!

沒有留言:

張貼留言