2015年7月29日 星期三

香城茶室/香港歷史博物館

July 24, 2015, Friday

今早新界北區落勁大雨(其實由昨晚已經不停落雨), 早上預備開車出門, 嘩, 外面水浸, 浸到門邊, 好彩未浸入屋.   連路口都浸埋.

跟著再睇吓閘口如何, 條石屎路變咗泥河.   咁嘅情況都係唔開車著啦.  唔係一陣出到去有的水深睇唔到, 架車死火咪敝.

哈哈, 跟著陶媽就好似現場直激報導, 佢塞咗係粉錦公路, 前面有兩架車死火, 兩面路都塞哂.  後來要消防車嚟攪掂, 但係佢塞咗個幾鐘.

我幾大都唔出車, 安全第一, 直至十點幾, 的雨細咗好多, 外面的黃泥水都退去, 我先出車呀.

下午陶媽再發張相出嚟, 新聞都有提到呢個情況, 當時如陸上行舟.   我真係算好彩啦.

十一點出到尖沙咀, 出到嚟市區無咩雨, 唉, 的雨落哂去北區呀!

下午出去食晏, 又繼續落雨 (呢兩日都好似未停過)

今日慢魔魔提議去一間社企開的快餐店.  而呢間快餐店响香港歷史博物館裡面.    其實我地唔係第一次嚟架啦, 上個星期二我地嚟過, 點知香港歷史博物館休息, 呢間餐廳都休息.

 
入到去的冷氣好勁, 外面在下雨, 入到嚟覺得好寒呀!  呢間餐廳叫香城茶室, sell 懷舊呀!

 
餐廳睇落都幾大, 但又唔係好多人喎


 門口有呢的椅, 的人好似好優閒咁.

 
 我地入咗入面, 坐的木圓檯

午餐價錢一般, 但一碗雲吞麵都唔平

唔要lunch set都可以叫其他.

坐低後, 慢魔魔去買票.  原來午市套餐有九折

飲品先到, 我要了咖啡.  杯咖啡都唔錯.

慢魔魔要的沙拉骨意粉送來, 我見到覺得麻麻.套餐有湯及甜品, 但睇落都係唔掂.  平時無咩要求嘅慢魔魔, 都話麻麻.

我地坐嘅小圓檯, 檯面很細, 如果三個人的野到齊, 都好迫呀!

我要嘅肥牛天使麵都嚟啦.  見到有的食唔落, 因為的麵睇落已經好腍.   食落當然都係好腍啦.  加上的白汁好淡,   呢碟麵係唔想嘥, 好勉強食咗佢.   湯及糖水一樣的失望.

麻煩鬼要了白菜豬肉水餃, 但送到嚟似鳳城水餃.  佢無叫套餐, 一碗麵HK$30, 加一碟油菜HK$13.

除咗杯咖啡ok之外, 其他野我都覺得唔ok呀!   唔怪得之呢間餐廳咁少人啦.  香港人好識食, 好味的話門口排哂隊都等.    呢道地點咁好, 有天時地利, 但的食物唔做好的, 真係嘥.   我見到人叫餐腸麵, 呢的咁普通野無理由唔得, 但我見送去隔離檯, 個樣都唔係好得.   的腸仔好似烚定放咗响道好耐咁.   去豐明苑食, 睇落都好過佢.

我地本著呢道係社企, 多的嚟幫襯.  的人招呼好好呀, 幾十文一份午餐尖沙咀好地方都有, 但係的食物做得唔好, 咁點攪呀!   唔怪得之的人流疏疏落落啦.

食完我地有時間行出去博物館大堂.

暑假期間好多學生, 呢道有個counter寫著瓦當拓印, 有的人在試印

再行過的就係香港故事館.   今期博物館介紹武漢盛世.

行到另一邊有間精品店

有的中國色彩禮品, 要嚟送比外國朋友都幾好喎

呢的係咩?  雞蛋仔似唔似...哈哈, 全部都係肥皂嚟架

呢的麵包都係肥皂嚟架.

 
仲有的古舊款式玩具, 不過寫明用嚟收藏, 唔係用嚟玩架.

睇完一輪, 我地要返公司啦.

餐廳的野唔好食, 但行吓精品店都值得嚟嘅.

沒有留言:

張貼留言