2015年7月27日 星期一

甲龍林徑 / 甲龍古道 行山樂

July 19, 2015, Sunday

星期日, 又係我地行山樂的日子.  但今天少了幾位組員.

組長夫婦身在英國參加女兒的畢業典禮, 副組長今晚突然通知隻腳突然無名腫痛, 夫痛婦隨兩個又唔嚟, 另外一對組員工人姐姐放假, 要留一個在家看管小朋友....

哈哈, 不過總有生力軍加入, 組員由太太出席, 佢再叫埋佢爸爸補上, 而我家二公子又話陪我地行山(真乖仔呀!), 我地一行五人出發呀!

上星期日我同要爸去了旅行, 組長夫婦又去了英國, 行山組抖暑一星期.   其中一對組員帶小朋友去農場鮮奶餵羊仔時, 發現了另一條行山徑 (哈哈, 我同型爸嚟過農場鮮奶咁多次, 都無留意),  今日我地決定行呢條新發現的林徑.

我們駕車停泊在農場鮮奶下面附近的地方.

而呢條甲龍林徑就响農場鮮奶入口對面

先睇吓地圖, 我地行紅點的地方, 甲龍林徑.   上網搜集過資料, 另外仲有一條甲龍古道, 但未行過唔知會唔會連埋一起, 亦都唔知可唔可以行回現在的起點.   我地打算由甲龍林徑行到荃錦坳, 再行去川龍.   到時再坐車返起點.


組員的爸爸好勁, 差不多七十高齡,  行得快過我好多呀! (真羞愧!!)

呢條林徑的路非常凹凸不平, 路面好似流失好多泥土, 的樹根凸哂出嚟.  頭半小時的路程頗為陡峭

行行吓...咦, 點解有人騎著單車衝落嚟, 先嚟兩個, 跟著一個, 另一個落車推著車落嚟, 跟著上番車, 去到一點跌倒.... 呢的路咁凹凸不平, 點騎單車, 真危險.

我地繼續行,見到的幾特別植第, 哈, 有的似奇異果呀!

跟著都係向山上行, 但的路無咁斜, 比較易行.


行咗大約一小時, 卒之見有路牌...哦, 原來呢道有條越野單車勁, 唔怪得之有咁多人騎單車.  但我們剛剛行的那條徑並不是越野單廾徑, 相信那些人貪刺激騎落那條林徑.

看看地圖, 已經行咗三份二

跟著一大隊人馬殺到....哈哈, 真係估唔到山上咁熱鬧

其實呢道真係好危險, , 一面靠著山, 另一面已經係斜坡, 可以行的路大約只有兩尺闊.

有幾個騎單車者經過, 我們要貼著山讓他們先過.  跟著再前面的見到我們要停下來, 當他們貼著山, 我們要行斜坡那邊越過他們都有的驚呀.    的路凹凸不平, 騎著單車被石/樹根跘倒跌落山坡點算, 如果我知道自已的仔女嚟呢道騎越野單車真係擔心死.   二公子見到都話危險, 佢話佢唔會令我擔心.

行過又見到呢棵好特別的植物

跟著我地繼續行, 呢條都係連著嘅越野單車徑

行多大約半小時, 又見到另一路牌, 呢道都有其他行山人士在休息.....我地見到個牌好開心呀, 原來呢道其中一條路係甲龍古道, 可以行返落去我們起點的地方.   我地無需要行到荃錦坳(其實只有0.5公里), 再行去川龍.  唔需要搭車返起點. 

我地由甲龍林徑行上嚟, 大約用了1.5小時, 而由甲龍古道落去, 大約需要1小時.   好野, 唔使行回頭路, 又可以行埋甲龍古道.   上網資料搜集, 甲龍林徑係由政府開發出嚟, 但甲龍古道係古時的村民用石慢慢鋪出來.  他們以前就是靠這條路出荃灣.

面呢道另有一條路標明不準單車駛入, 但我見有幾個騎單車者不理警告就駛咗入去.

我地叫佢都唔理會, 咁我地有我地行古道啦.

呢休古道好斜, 的可路亦都好難行, 可面長濫滿青苔, 踏上去時都驚會滑倒, 要慢慢行.

呢的可路, 只可以一個人行, 非常陡峭.   呢段落山嘅路, 要好留神, 我一不小心踏在樹根上失平衡, 一扭....拗柴, 好彩唔係扭得好緊要, 鬆吓隻腳可以繼續行.

行了大半個鐘, 去到第一個山澗, 休息吓, 的水好消涼.

跟著好快又到了第二個山澗, 的水流好急喎.

呢道連續幾個水澗, 相信好快到山下

呢道都有條小瀑, 但被好多機隔著, 行落去有危險, 我地都係睇吓好啦.

見到呢個牌差不多到啦.

行到落嚟, 原來呢道就係甲龍古道嘅入口, 原全無標示.

哈哈, 今日我地幾個人探路成功, 下次再同組長及副組長一齊行啦.

出到嚟就見到雷公田村.

行過的就係大欖郊野公園的其中一個燒烤場

 
呢道附近唯一一個公廁, 入去幫襯吓, 都好乾淨

由古道出口行到農場鮮奶, 大約10-15分鐘, 不過呢段石屎路好曬呀!

各先買野食...鮮奶, 燒賣, 燉奶....的麵一陣佢地送嚟.

一大盒鮮奶我地三個人唔夠飲, 要再多買一盒

的麵送嚟啦.

型爸同二公子分吃要了五香肉丁撈烏冬同五香肉丁公仔麵.   型爸話撈烏冬好好味.

我要了雪菜肉絲撈烏冬

呢道無其他架啦...呀, 仲有餐肉蛋或腸仔公仔麵都有嘅.

 
的燉鮮奶好滑呀...不過食完真係好飽...飲咗咁多奶.

呢道好巴敝架, 只有假期先開, 不設開水, 不可以提供多一件餐具.  自助, 先付款買野, 麵煮好拎嚟.

不過的價錢就加哂價.  大盒奶(1 公升) HK$29, 細盒(500ml) HK$15.   所有麵類HK$26 (以前HK$22), 燒賣HK$12/8粒(以前HK$10/8粒), 燉奶/薑汁奶HK$18(以前HK$16)

政府以優惠價錢出租的地方比佢地做生意, 咁我地的遊人先有得食囉.

今日行咗兩個幾鐘 (上山1.5小時, 落山1小時)都唔好話唔攰呀, 返到屋企休息一下, 我地又出動.

行完山最好做咩野?   哈哈, 梗係去按摩啦.   難得二公子今日放假, 一齊行完山,  跟著一齊去按摩, 好happy呀!




沒有留言:

張貼留言