2015年12月5日 星期六

雙牙之旅 - Day 4

Nov 16, 2015, Monday in Spain  薩拉弋莎 - 塞哥維亞古城

一早執好行理, 我地就到酒店餐廳食早餐.  其實呢個團都算好啦, 朝朝都八點半九點先出發, 唔需要天未光起床.  平時我地都係六點幾七點起身, 七點半落去食早餐.

今日早餐都係包包包

火腿芝士

 
咦! 今日有蘑菇炒蛋腸仔喎!

嘩, 咁快攞哂的生果!


食完早餐, 上車前影吓間餐廳先

呢間酒店(Zaragoza, Hotel Diagonal Plaza)其實都幾大, 食早餐時, 好多車美遊客

我地今天會離開薩拉弋莎去塞哥維亞古城, 呢個行程要自費架.   車程頗長.  趁未瞓著, 影吓出面的靚景

行咗個幾兩個鐘, 我地去到中途休息站, 去吓洗手間, 又買吓野咁啦.   見到呢堆大麵包, 影吓相先.

哈, 天空唔知飛咗的咩呢, 天空被劃到十字.   坐咁耐車, 落地鬆鬆都係好嘅.  其實我地唔辛苦, 司機叔叔辛苦的.

跟著又要坐多個幾兩個鐘, 卒之到塞哥維亞古城.

塞哥維亞古城位於馬德里西北面, 如果我地唔加插呢個行程, 由薩拉弋莎直去馬德里都幾辛苦.

去到古城, 見到呢個只在poster見過的水道橋....不過唔行著, 食午飯先.

呢餐午飯都係自費, EUR35

呢間餐廳好出名架


門口廚窗放咗兩隻燒乳豬, 哈哈, 有的似中國的燒乳豬.   唔識西班牙文, 唔知張cert講咩, 不過放得出嚟都係攞獎架啦.

 
餐廳裝飾十分古嚿

 
又係好似拍戲見到嗰的咁

 
仲有好多客人嘅簽名

 
仲掛著隻野豬頭

  
 呢位就係餐廳主持人, 另一張唔知係咪佢後生嗰時呢!

 
 
當然仲有其他貴客嘅相, 只係我地唔認識係咩人啫.


 
從餐廳望出去, 就見到那水道橋

食飯啦!

水與紅酒任飲

的麵包唔似麵包, 肉鬆餅, 我唔食啦, 唔係一陣食唔落主菜

的湯嚟啦...估吓係咩?  原來係豬皮湯.  哈哈, 原來唔止中國人識發咗的豬皮.  的西班牙人一樣會.  食落一的都唔肉係豬皮, 亦都唔肥膩

中間仲有一隻半生熟嘅蛋...飲咗呢碗湯, 都差唔多半飽

跟著隻乳豬出場...廚師表演

為咗表不的豬皮好脆, 廚師用碟將隻乳豬切開

為表示隻碟係真, 切完隻豬就掉隻碟落地.  呢個係佢地多年嚟嘅傳統儀式

隻豬就係咁切開咗十件八件

最後加的汁就上檯.

講真, 的皮係咪好脆?  咁我食落又唔覺好脆喎.   仲有的肉好肉炆完好諗咁.   我估佢地係先炆諗隻豬, 最後切開入爐將的皮焗脆

租品有雪糕及custard蛋糕

食完我地去遊古城啦.







呢條水道橋, 以前只有poster見過, 今天忍唔著啦, 要跑上去呀!  可惜最上面封咗, 睇唔到的水管點走.   前人識咁樣引水, 好聰明呀!

 
 水道橋嘅石, 一塊一塊的搬上去, 真不容影呀! 上到去梗係周圍影吓古城啦.

呢個係西班牙最後一個哥德式大教堂

 
跟著就去睇埋個阿卡沙古堡.

周圍影吓相

回去集合前响古城入面的小商店行吓....又有收穫, 買咗個好靚嘅Jar... 哈哈, 第四日開始就要小心保護佢啦.

跟著我地就乘車去西班牙首都馬德里啦.

 去到馬德里, 就直接去到西班牙廣場, 呢個係唐吉訶德像

像後面就係市政廳


見到騎警
 
快的同佢地影番張相先

太陽門廣場, 騎著馬上的人像是卡洛斯三世

呢間係好多足球迷都想去買野嘅皇家馬德里總店.  不過我地呢團人都好似無球迷喎.

我好唔得閒呀! 响機場買嗰張網咭用一日就唔work啦, 去Vodafone check, 佢話買時無activate個plan, 逐kb計, 一日就用哂.  結果比多EUR15, activate番個plan.

跟著就去食晚飯.  今晚又係中餐, 呢間叫China King.  中國人真犀利, 去到好多地方都有中國餐館


呢道都係六餸一湯(仲有一碟糖醋魚無影, 好難食呀), 不過份量少, 味道差, 呢餐唔得呀!

食完就送我地返酒店.  呢間叫Hotel Eurostars I-Hotel, 我地會响呢間酒店住兩晚.

洗手間都幾企理乾淨


吓, 點解一張大床嘅, 唔得喎, 我地要兩張床喎!  即刻打去導遊換房.   

導遊好樂意同我地換房, 本來佢一個人兩張床, 現在佢可以一個人瞓張大床啦.


沒有留言:

張貼留言