2015年12月7日 星期一

雙牙之旅 - Day 6

November 18, 2015, Wednesday- 白色風車村 - 哥多華

早上七點去餐廳食早餐

呢道的白色蜜瓜好好味呀, 夾埋的火腿一齊食正呀!

不過今早唔敢飲咁多水, 又要坐長程車呀!  第一程要兩個小時.
 
第一站停嘅唔係目的地, 係一間旅行社用開嘅餐廳, 雖然今日唔係响呢道用餐, 佢予我們方便, 比我地去洗手間.  因為風車村嗰邊無洗手間.

大家鬆一鬆後, 便昱車到白色風車村

响風車村望落去, 全個小城盡在眼底下

哈哈, 咁細嘅風車村, 其中呢一間係小賣部嚟架, 有紀念品賣

而小賣部二樓, 上面係個磨坊

佢地仲係用緊呢個磨嚟磨麵粉, 麥粉架.

响呢道影吓相, 周圍行吓, 逗留了45分鐘, 我地又再上車出發, 又要坐大概1.5小時車程

我地到達加油站, 黑色嗰部, 就係我地呢幾日坐嘅旅遊巴, 幾靚幾大架.

呢個加油站好大架, 旺季時, 呢道可以容納好多人

我地就在加油站入面間餐廳食午飯

呢間餐廳都幾靚架.

 
佢地已經set好哂檯

沙律做前菜

主菜係雞脾薯條, 不過我唔記得影

甜品係什果.

食完我地又响加油站shopping, 又買咗一的東西, 跟著又要坐多1.5小時落哥多華

沿路好多橄欖樹林, 好整齊好靚喎

當我地到達哥多華已經係黃昏, 安排我地去食個早晚飯

哈哈, 呢道一樣有中國餐館, 中國城

餐廳都幾大喎!

 
又係六餸一湯, 白飯任裝

食完就返酒店, 我地今晚住Hotel Eurostars Las Adelfas

Eurostars 嘅酒店都ok嘅

洗手間都唔錯

設備齊全

哈哈, 不過我地今早咗返酒店, 的團友都唔想咁早瞓, 一齊又去超市shopping

酒店附近有間頗大supermarket, 我地約齊幾位女士, 一齊又去shop shop shop

呢道的籃要拖住嚟行, 唔覺唔覺大家又賣的

買完, 大家安安樂樂返酒店瞓覺...今日其實好攰, 車程好長呀!

沒有留言:

張貼留言