2015年12月23日 星期三

Pad Thai 金邊泰國餐廳

Dec 6, 2015, Sunday night

呵呵呵呵! 今日懶人又唔使煮飯.

林老闆約型爸今晚一齊食晚飯, 訂咗粉嶺Pad Thai, 提早同林老闆慶生.  以我記憶, 林老闆應該明天先係正日, 咁今日星期日提早一天慶祝好的.

呢間Pad, 越做越好生意, 由一個小鋪,  搬到去大鋪.  裝修靚好多, 等待嘅人龍都長咗好多.  聽聞佢搶咗附近一間中菜館好多生意.   梗係, 呢間抵食, 嗰間簡直係搶錢 (所以我唔講佢間名出嚟囉)

的價錢有無加到我唔知啦, 但唔多唔少梗會加的嘅

要了泰式生蝦

綠咖哩牛腩配薄餅

菠蘿炒飯

沙嗲串燒

無骨南雞

 
炒椰菜苗


冬蔭公湯


的湯都幾好味, 的蝦夠哂大隻


我要了珍多冰

五個大一個小, 七八樣野, 好夠食啦. 

仲有甜品送呀!

型爸爭著請客啦, 九百幾文, 抵食呀!

哈哈, 食完有下文呀!  林老闆邀請我地去佢家飲番杯, 跟著仲請我地食翅.

嘩啦啦, 竹笙鮑魚雞燉勾翅, 食到好飽都要食一碗啦.

跟著就切蛋糕, 祝老闆生日快樂! 身體健康呀!

沒有留言:

張貼留言