2015年12月2日 星期三

雙牙之旅 - Day 1

November 13, 2015, Friday -香港 - 巴塞隆拿

雙牙唔係釀牙!  我去西班牙+葡萄牙呀!

晚上十一點半機, 哈哈, 一上飛機就已經係第一天啦!

上到飛機,即刻敷個蒸汽eye mask瞓覺, 瞓咗無幾耐, 大概點幾兩點吧, 空中服務員開始serve餐

睇吓餐單又幾好喎!

不過又攰又眼瞓, 個肚又唔餓, 食咗少少就無食啦...(哼哼哼, 抵你一陣肚餓架)

Serve完餐, 全機熄燈, 全機人都一齊瞓覺.  坐响道瞓真係好辛苦,左轉唔得,右轉又唔得. 已經用咗頸泡, 都係瞓到頸攰腰痛. 飛咗八個鐘已經開始肚餓, 瞓吓坐吓又飛了共十一小時, 個肚越嚟越餓,做咩仲未到架, 又話有早餐.

早餐嚟啦....好肚餓, 覺得好好味呀!

導遊又話飛11小時,結果成13小時,卒之到蘇黎世,卒之落機, 但我地只有一小時轉機.  

見到的名店都無時間行呀!回程轉機時間多的, 到時先行啦.

等安檢時連接機場wifi, 收到即時新聞巴黎發生恐怖襲擊,多處地方爆炸,怪不得安檢條龍咁長啦.  咁check得嚴密的都好嘅.   安檢時間長咗, 攪到我地要跑去閘口,仲有10分鐘就開機,好彩等埋我地咋,唔係要等幾小時坐下一班機,又唔知有無二十幾個位.

上到機大家都安樂哂,不過又要坐多兩個幾小時.  呢程飛機,有個包食,整杯咖啡醒一醒.  瑞士航空最貼心係臨落飛機前派朱古力,鍾意食攞多幾塊都得架.

由出發連轉機差不多二十四小時先到巴塞隆拿....坐長途機真係好辛苦.

上旅遊巴前有的時間, 在機場Vodafone買咗張網咭EUR15,覺得好抵, 有1.5G,可用時限九個月, 好開心啦, 個心仲諗, 好彩無响香港買的幾百文嘅網咭.   㸃知第二日的data就用哂,我地去到西班牙行街時, 去Vodafone問, 原來機場嗰個人無activate個plan, 嗰EUR15用kb計data,,唔知點解一日就無.    最終, 再比的EUR15, activate 個plan, 咁响西班牙就有得用啦.

一出機場就開始第一個行程:

參觀巴塞隆拿球場. 哈哈, 對的足球迷嚟講可能好開心, 但我地呢的就真係隨便睇吓.   如果要入去睇球場, 要另外買票 (又真係有人肯比錢去睇個吉球場)

球場對面就係Mega Store, 分上下兩層, 非常大, 全部都係買的球妄球鞋, 足球類物品


球星相, poster, 仲有好多其他產品

付款處Wallpaper就係整個大球場, 無入場去睇, 影張補數.

呢個巴塞隆拿球場, 係旅遊熱門地點, 好多遊客坐City Tour bus嚟呢道參觀

呢一團係遊輪乘客(我見到導遊之旗寫著Prince Cruise)

參觀完, 我同姑奶先試吓西班牙的歐陸風情.

 
飲杯咖啡食個包, 享受一下歐洲的露天風情, 平時我唔喜歡坐戶外, 嫌多車多塵, 但呢道無車, 天氣又好, 咁就無所謂啦.    坐咗咁耐飛機,  享受半小時都係好嘅. 

導遊都算貼心, 帶我們去食個早午飯


今天食中餐呀, 呢間餐原來係香港人開架.

哈哈, 估唔到嚟到巴塞隆拿, 第一天就去到香港人開的餐館

今天仲有煲湯飲,導遊話平時多數都係紫菜蛋花湯咋

總共有六菜一湯, 呢六碟係四個人的份量, 所以都好夠餸食.  小菜味道都唔錯, 好有家嘅感覺

餐廳外見到嘅都係古舊建築物, 原來係動物醫院.  大木門, 足有兩米幾三米高.

食完飯, 我地跟著又去下一個景點啦.

沒有留言:

張貼留言