2015年11月26日 星期四

出發前的鮑魚麵餐

November 13, 2015, Friday

忙忙忙忙忙, 趕趕趕趕趕,  忙足了一個星期.  平時唔會咁忙咁趕, 但一放假, 的工作就排山倒海, 仲要預先處理假期中可能發生的事, 哈哈, 都只係盡量做, 希望無太多突發事情啦. 

行理已經執好哂, 放工返到屋企, 仲可以同型爸撐撐檯腳.   今次旅行, 唔係同型爸去(佢唔想坐長程飛機, 又唔捨得留低兩隻狗狗咁耐),  臨上飛機前, 整的好野佢食.

 邊有時間整的咩, 又咪係已經煮好嘅即食乾鮑, 連汁放入蒸爐, 大約蒸20分鐘就可以

 
 焯的白菜

 煮個鮑魚麵

 咁就得啦!

 加埋杯美味的飲品就係我地今晚的鮑魚鮑魚麵晚餐

 好味呀!

食完清潔梳洗, 出發去機場

今次跟旅行團, 九點半就要先集合.

先去check in, 攞咗兩程機嘅boarding pass, 就同領隊講bye bye, 去到閘口先見啦.

有兩個鐘頭時間, 先去premium lounge 坐吓啦.   嘩!  估唔到lounge咁多人, 差唔多全部坐位full哂, 好彩我早到小小到仲有位, 到我走時, premium lounge門口竟然排滿長龍.   其實我都唔餓, 食咗幾粒魚蛋, 飲杯野攞枝水就走啦.

出發啦!....我的雙牙之旅!

沒有留言:

張貼留言