2015年11月3日 星期二

好蔡館

October 22, 2015, Thursday

昨晚大閘蟹宴飲多咗, 本來應該好好瞓, 點知瞓到半夜醒咗瞓唔番, 到差唔多天光先再瞓得著, 點知一瞓就過龍, 攪到遲哂大到.   

平時有大閘蟹食唔哂, 都會留起第二三日食, 但今次唔可以, 因為連續兩晚都約咗人, 都係送哂的蟹比人, 個個開開心心, 唔好放响雪櫃餓到的蟹瘦哂啦.   奶奶姑奶知道有蟹食(呢幾年都送蟹比佢地食), 好開心呀, 奶奶仲馬上煲粉葛湯回禮.  好彩的湯可以留, 免得拒絕奶奶的好意.

今晚我地去邊道食?  咪約咗型爸的舊同學囉.  今次好熱鬧呀, 估唔到佢地可以約到咁多舊同學, 真係難得.  老師, 律司, 咩師物司都有, 仲有一位係澳門的xx部局長.   哈哈,  型爸就咩師物司都唔係呀!

 
型爸其中一位舊同學, 開了一間私房菜, 叫好蔡館(應該係型爸同學的另一半姓蔡, 所以叫好蔡館吧!).  地址响太子道東1237號地鋪.


一張大長檯, 連大搭細共坐咗二十幾人.

 
  今晚我餐單


我地去到已經開緊紅酒.  今晚我可以飲, 型爸要開車唔以飲.   況且佢昨晚飲得太多, 今日要休閒一天(anyway, 佢對紅酒都無咩興趣)


澳門來的xx局長, 帶來了黑毛豬火腿, 雖然係自帶食物, 餐廳主人, 馬上去買的密瓜回來作配合. 可惜我對綠色蜜瓜敏感, 食完喉嚨會唔舒服, 咁只食火腿.

睇吓今晚食咩:


牛奶魚湯, 用杯上, 味道都唔錯

 
滷水鴨, 呢碟有的特別, 用咗梅菜豬肉圍邊, 滷水鴨放中間.  但的鴨無咩味道, 麻麻.

燴花甲, 味道唔錯, 可惜放在檯上, 凍哂就打咗折扣.

鹽燒虎蝦, 都係一般


潮州蠔烙.  唔夠香脆, 但無咁油膩.


呢碟屬西式啩, 嘆燒(定炭燒)潮式牛肉眼, 潮式係指潮流唔係潮州.   的牛肉眼幾好味.   而拌碟係麻醬沙律菜


呢個好特別, 木耳汁魚麵, 幾好味呀!

黑松露焗珍珠飯, 淡咗的, 松露味唔夠濃.

跟著仲有每位一份清湯娃娃菜

兩呢碟囍麵算係甜品吧!  的麵好有咬口, 仲甜甜地, 我唔係好like呢!

呢碗綠豆爽就唔錯.

呢道的食物同酒樓食嘅有的分別, 有好有唔好啦.   不過都算係新嘗試.

今日每位HK$450 咁又唔貴嘅, 佢地同學聚會, 唔使加一呀!

沒有留言:

張貼留言