2015年11月22日 星期日

龍王誕行山樂

November 8, 2015, Sunday

星期天行山天, Whisky差唔多好番哂, 我地又可以放心出動啦.

由昨晚開始, 大家又在群組研究行邊道, 今日最終決定, 南涌谷埔

今日去到觀音廟, 泊車地方圍著哂, 好似有function 喎.

見到佢地預備咗好多生果

而土地公公前面都有紅雞蛋, 鱆魚同酒呀!

問吓主持人, 原來今日係龍皇誕, 呢道會攪齋宴, 叫我地正午啱時間就食.  隨緣樂助.

龍皇誕, 咁梗係要落下面龍皇廟拜吓先啦.  哈哈, 咁啱嘅, 都係組長好野, 今日行呢條路線.

我地嘅行山速度快咗好多, 上百幾級落百幾級, 一口氣去到宋伯士先休息.  佢地啱啱先開檔.  回程返嚟先幫襯


今日天氣好熱, 個天灰濛濛

研究吓,下次去行烏蛟騰

早上9:50分回程到宋伯士多, 大家食番碗豆腐花先

再整幾串燒賣


食食吓有牛群想經過, 但見到我地坐响道又唔敢行.  有兩隻牛媽媽大肚, 一隻仲好似差唔多生添

大約十一點, 我地全程行完,  跟著去海景餐廳食個brunch

咁早, 大家都唔食飯, 食碗麵飲杯野就算啦.

炸菜肉絲豬扒米

雪菜肉災豬扒米

牛肉雞扒米

食完返到屋企麵只係十二點幾, 晨早行行山, 一的都無浪費時間呀!

沒有留言:

張貼留言