2015年11月25日 星期三

拆肉黃花魚粥+炒米粉

November 12, 2015, Thursday

呢排做咩型爸咁鍾意失驚無神,  今日又打電話比我話想食粥, 唉吔,  我星期五晚開始放假, 零晨要飛, 呢個星期在公司做到暈呀, 咩野都係趕, 唔放假唔趕, 一放假就一定趕, 我真係無心情呀.   型爸話唔緊要, 佢去買料, Cindy整得啦.   教咗Cindy咁多次, 而家就係佢發揮嘅時候啦.

 
返到屋企就有得食啦.   本來平時整菜心黃花魚粥, 今日只係黃花魚, 一樣ok啦.  拆咗5條黃花魚, 點會唔ok呀!   不過Cindy有的心急, 的魚肉仲有好多骨呀!

米粉炒好, 但點解的米粉咁碎嘅.  Cindy話的米粉本來好硬, 一炒就變軟變碎.   個樣唔靚啫, 但味道都好好嘅.

 我們的晚餐拆肉黃花魚粥+炒麵. 

型爸好勁呀, 足足食了三湯碗粥(證明佢今日真係好想食粥), 而我都食咗兩碗, 鮮甜美味.

我叫Cindy摷番包裝紙比我睇, 下次唔買呢隻米粉呀!

沒有留言:

張貼留言