2015年11月9日 星期一

川婆婆辣辣午餐

October 30, 2015, Friday

上次去川婆婆食九宮格火鍋,辣到有的怕怕。 但今日麻煩鬼又挑起條筋,呢排個胃無咩事,想去食辣粉。 咁我又就得人嘅,食晏啫,食咩都無咩所謂


坐低睇咗餐牌,麻煩鬼又改變主意唔食粉麵 (哈哈,佢成日都係咁加啦,唔係點叫麻煩鬼).佢見到隔離檯食水煮魚,  佢又話好想食。咁我地叫兩款餸share嚟食啦。

口水雞,要了小辣,的汁唔係好辣,幾好味

水煮魚,都係要了小辣.  又幾大鍋喎。 佢叫飄香水煮魚,真係有陣香料味飄出嚟。味道幾好喎。

 
辣辣午餐。我同麻煩鬼都無咩飯癮,平時的白飯都會分的比慢麼麼。但今日辣辣地,唔覺唔覺食哂成碗飯呀!

埋單HK$108。 我地覺得抵呀!

哈哈,順便同阿寶川婆婆做個比拼,阿寶的口水雞同水煮魚午市都係HK$58,有湯有飯有飲品。 阿寶的水煮魚刀工切得很好,雖無川婆婆咁大份,但魚量都算係夠。

而川婆婆口水雞只係HK$48,無湯但有飲品。 水煮魚的湯及味道做得很好,份量亦夠(刀工無咁好,感覺上比較多骨)。 亦都唔錯。

今次各有千秋,平手....兩間都會繼續幫襯。 講真,的野好食,的客自然會嚟,我見川婆婆午市,越來越多人呀!







沒有留言:

張貼留言