2015年11月6日 星期五

Eastside Tavern

October 27, 2015, Tuesday

 今日同秘書小姐約咗保險agent食飯,  唔想去飲茶, 都係食西式好的, 去咗East Side

 
呢道嘅沙律吧我好喜歡, 雖然只可以攞一個round, 但食一碟都已經好夠.

我地三個人分別要了Pizza, 呢道嘅意大利薄批做得好好, 每次食都覺得好好味.

 
 呢碟青醬意粉, 意粉的軟硬道做得恰到好處....讚!

 
 炸魚薯條就失色的, 唔夠Icafe嘅超級勁量魚柳漢堡炸得咁好....當然, 我仲係有的掛著以前Sticky Finger 嘅Fish & Chips

大家share 嚟食好開心.

最後甜品配咖啡...好滿足呀!

到我比張Loyalty Card比佢地蓋印.  點知佢地話蓋滿呢張之後就唔會再發, 呢個program取消啦.

哈哈, Eastside 卒之成功站穩陣腳, 我相信佢地晚市生意幾好, 因為的坐位改哂成沙發, 又加咗一個live band corner.

我地少咗優惠, 但好開心佢地成功, 因為呢道嘅食物質素唔錯!  會繼續支持, 多的嚟食.


沒有留言:

張貼留言