2015年12月18日 星期五

2015 Bangkok 悠閒遊 - Day 4

November 30, 2015, Monday

响呢間酒店住咗三晚, 但都瞓得唔好, 下一年, 都係唔好book呢間酒店啦.


今日去到餐廳食早餐, 少咗好多旅客.  今天是星期一, 可能好多旅客已經走咗.

今日卒次有機會食到魚蛋粉啦.

食多兩小塊蜜糖多士及鮮果乳酪, 夠哂啦.

泳池今天就更少人, 非常清靜呀!

可以影番張panorama

游完泳梳洗完畢, 我地就check out啦.   將的行理留响酒店bell counter, 我地出去女繼續我地嘅節目.

哈哈, 我地又去按摩呀! 游完水去按摩, 係咪好爽呢!   第一晚book唔到按摩, 今日臨走要補番吖麻.

按完摩我地先去食晏.
 
近近地, 就去Big Mama

星期日兩點幾, 餐廳無咩人呀!

隨便叫了兩個business lunch

 
檯上嘅餐墊係白紙, 有顏色筆, 鍾意嘅就可以畫吓畫

麵包嚟啦, 都幾好味喎

粟米忌廉湯, 又好味啫!

要了一客三文魚沙律

叫嗰時唔知呢碟係咩嚟架, 隨便點, 原來係焗茄子

不過好細碟咋, 大個杯汽水一的.

兩個lunch好經濟, 大約港幣一百元.

食完我地就返酒店攞行理出機場啦.

今日做咩, 機場好多人, 好彩預早咗, 安檢都排好耐呀!

仲有時間去business lounge食的野, 不過呢道無咩野食呀!

晚上八點半飛機, 都要响呢道坐吓先.

晚餐就留番上飛機先食.

有柚子沙律


蒜蓉包, 主菜要了鱸魚麵

仲有甜品.

返到香港已經晚上十一點幾, 好心急返屋企呀!

嘩, Swarovski 又咁大手筆, 去年一大棵水晶聖誕樹, 今年變成升空汽球船. 

唔睇啦, 快的返屋企啦. 好排著Loki同Whisky呀!

沒有留言:

張貼留言