2016年11月15日 星期二

南涌尤德亭新娘潭

November 6, 2016, Sunday

又要星期天, 又是行山天.   今日有幾位組員請假, 只有五人成行, 組長夫婦, 副組長, 型爸及我.

組長副組長喜歡行長程, 但我跟型爸都有腳傷, 唔敢行咁長程, 所以今日又嚟分段行山法.

我地由南涌觀音廟出發, 行到直昇機坪就分道揚標

 組長及副組長經尤德亭再行去新娘潭, 沿路發的相片給我們

唉吔, 好掛著呢片竹林呀!

而我, 型爸及組長夫人就由直昇機坪行回南涌

跟著回敬佢地一張我地响強記士多食燒賣腸粉加咖哩魚蛋的相片.

坐了大約半小時, 我開車去新娘潭接佢地.

哈哈, 時間啱啱好呀!  佢地兩個又行得幾快喎!

行完去粉嶺樂斯餐廳食碗麵啦.

咁樣分段行, 各有各開心呀!
 

沒有留言:

張貼留言