2016年11月7日 星期一

鹿頸南涌烏蛟騰

October 30, 2016, Sunday

星期天行山天, 本來組長話去行新娘潭, 但我腳傷未好, 落山嗰段好難行, 我驚頂唔著., 咁佢地遷就我地, 又去行南涌谷埔.

我個心真係好過意唔去, 跟著有個提議, 行到中段大家分開行, 跟著我地攞車去接佢地.

搵到個好主意, 心情就更開朗, 睇吓個境幾靚

呢隻小白鷺獨腳站在水中...哈哈, 呢道的水好淺, 現在水漲個境好靚, 水退後就成個都係泥灘

 今日兵分兩路, 有腳傷唔想行咁長路嘅就行谷埔, 行到松記就回程

去到宋伯士多, 佢地就行另一條路去烏蛟騰

我地就慢慢食吓豆腐花燒賣先啦

佢地sent的相比我地.

一路update的行程

我地回程行到鹿頸攞車, 再開車去烏蛟騰山腳接佢地....

今次真係perfect, 想行多的嘅又得, 唔想行咁遠嘅又得

行完就去粉嶺新明苑飲茶.

哈哈, 好消息....組長中咗馬, 呢餐佢請....唔止呀, 佢仲話要請埋今晚嗰餐....哈哈哈哈, 組長真係好豪架!

沒有留言:

張貼留言