2016年11月22日 星期二

緬甸魚湯米粉 - Monhinga

November 12, 2016, Saturday

呢掛星期六日都好少响屋企食lunch.  星期六通常都有野要做, 又或者去探媽媽同奶奶飲茶. 而星期日行山就同的組員食埋先返屋企.

今日無特別野要做, 早上大將十點幾, Cindy問我下午煮Monhinga比我地食好唔好.  我問咩野係Monhinga

佢就拎咗呢包野比我睇.   我問佢, 淨係魚湯粉, 有無好似圖上面的配料, 佢話諗諗先.

Monhinga應該係魚湯粉

那包野入面有辣蒜片椒粉, 米粉, 鷹咀弄粉, 仲有黑色大包嘅係魚乾

 
原來佢一早已經將一條黃立鯧烚好, 烚完魚的湯就用嚟做湯底.  魚就拆用.

將的米粉加水拌勻, 倒落的魚湯.  

那包鷹咀豆粉也是一樣

而拆吓來的魚肉就用鑊烘乾, 加調味

跟著加埋落的湯裡

那包黑色的魚乾加入之後, 就成了這顏色

至於的米粉, 佢用熱水浸熟至軟

瀝乾上碟


跟著佢開咗一包粉, 上面有英文, Special Tempura Flour, 天婦羅粉, 即係用嚟整炸物

佢切咗好多紅蔥頭

仲有魚餅

烚蛋, 青瓜.  的一粒粒嘅紅蔥頭就放入的魚湯入面

而青瓜切片醮炸粉

用少許油半煎炸

原來的紅蔥頭絲都用嚟炸

整到一個餅狀, 佢好聰明呀!

蔬菜天婦羅, 下次可以整南瓜, 蕃薯及蓮藕

魚湯整好

魚餅烚蛋又攪掂

仲有蔬菜天婦羅

調味有檸檬, 蒜片及辣椒粉

食得啦....睇吓幾靚, 下次可以整嚟做potluck

食時先取米粉放入碗內

加兩勺魚湯, 的魚湯入面希魚肉, 碎蛋及紅蔥頭

加半隻烚蛋, 魚餅, 仲有蔬菜天婦羅....好正呀!

真係好好味, 我比咗好多個likes Cindy 鼓勵佢呀!

沒有留言:

張貼留言