2016年11月25日 星期五

麥皮魚腩粥

November 17, 2016, Thursday

天氣開始轉涼, 咁我就去打定流感針啦....本來我只是有少少喉嚨唔舒服, 點知打完流感針...

就由輕症成重症, 病到工都返唔到.

咁啱今日係Cindy假期, 咁都唔可以因為我病叫佢唔好放假.  型爸話有佢照顧我, 佢唔識煮, 但佢識買比我食.

結果佢去上水街市粥檔買咗一盒炒米粉, 一盒炒麵

兩碗魚片碎牛粥.   的粥都ok呀!

的炒麵就好硬, 的炒米粉好似鋼線咁.  的炒麵都勉強食兩啖, 的炒米粉就真係一啖都食唔落, 費究食完胃痛.

我都有先目之明, 叫型爸出去買粥麵時, 順便去買個魚腩返嚟, 晚餐無理由仲要食呢的炒麵架.

我一個人病, 唔需要佢兩仔爺陪我, 我煲個麥皮魚腩粥, 佢兩仔爺自己出去食啦.

用咗大半碗麥皮, 加三大湯匙原粒麥皮

用個小鍋煲大約半小時


魚腩洗淨用少許鹽擦勻, 順骨切成一條條

的麥皮煲成粥, 加幾件魚腩滾熟就食得.

食了藥, 個胃好唔舒服, 隔兩三個小時又再食的野,  呢煲粥陪咗我成日.

 的魚好鮮味, 食咗幾餐都未厭.

沒有留言:

張貼留言