2016年11月1日 星期二

澳門兩天遊 - Day 2

October 23, 2016, Sunday

一早起來, 我們一家人先去吃早餐

去到酒店樓下有幾間食肆

我地揀咗呢間風味大排檔, 叫大排檔, 其實又咪即係茶餐廳

我地四人都選了同一款餐, 本來要HK$58, 但scan咗個code就有八折,

沙嗲牛肉通粉

雙蛋配牛角包

咖啡一杯
HK$50一份早餐, 其實都幾貴呀!  不過相比响酒店食, 咁就梗係平好多.

食完早餐, 型爸就辛苦啦, 佢要返香港一轉睇睇的狗同餵佢地食野.  其實我有提議叫林老闆幫幫手, 但型爸唔想麻煩的鄰居, 寧願自己走一趟, 花幾小時, 得個安心, 今晚再返嚟一齊食飯.

我地食完早餐就去泳池游水

住明星匯或巨星匯都係同一個游泳池.   我地坐水泡漂流, 都幾好玩呀!   不過我好掛著型爸, 仲有家裡的狗狗

游完泳上房梳洗, 大約一點我地便check out

跟著朋友帶了我們去他家附近的酒家飲茶



朋大叫得太多啦, 又食到飽飽

食完我地去行官也剩, 嗰間晃記都仲有人排隊, 但今次唔買啦.

 
朋友請我飲杯猫屎咖啡

行完一陣, 我地返朋友屋企抖吓先....型爸五點幾返到嚟啦...辛苦哂, 佢話的狗狗好乖, 開咗冷氣比佢地嘆, 餵咗佢地一餐, 咁今晚返到香港再餵, 安樂哂.

晚飯訂咗私房菜. 呢間叩Pizza Point, 係由一位日本人Mr. Koji主理

餐廳很細, 但裝修一錯

我們十一人, 安排了一張大檯, 已經係包場啦.

另外有只有靠玻璃外場位置放了兩張單人檯, 其中一張放了火腿

檯面上火腿有兩份

朋友帶來了兩枝靚紅酒

是日餐單:
 Iberico Pork ham plate x 2
Margarita pizza x 1
Tuna Tartare avocado roll x 3
Scallops carpaccio x 3
Beef Tartare x 3
Snail Fricasse in parsley cream x 3
Duck leg confit sald x 2
Pan fried sea bass x 3
Beef Cheek stew in red wine x 2
Roasted Iberico Pork in salt crust x 1
Dessert x 9

牛油果包吞拿, 三份, 呢款菜手工包, 有難度呢!

洋蔥帶子刺身, 三份

牛肉他他生雞蛋配多士, 三份

Margarita Pizza 一個

法式油鴨髀沙律, 三份, 的油鴨皮煎到脆脆,好味。

煎Sea brass, 三份
牛面肉意粉, 兩份

今晚主打....睇落好特別, 估吓係咩?   哈哈, 睇咗menu 就知係咩啦

等佢切開....

係黑毛豬柳

嘩, 切落去覺得好腍, 的肉粉紅色, 啱啱好呀!

 
好靚, 又要影番幾張靚相先.  食時仲有個醬.

呢款豬柳, 非常好味, 主廚叫我地先食中間, 最後先食最邊的兩塊.  因為佢話外面的麵包, 用咗雞蛋麵粉及頗多鹽做成, 所以焗起後外圍會鹹的.   

我地聽哂佢話啦, 到最後先切開兩邊的一塊, 切成小嚿...嘩, 濃味好多, 鹹鹹地又幾好味.

跟著仲有甜品, 士多啤梨mouse雪糕, 仲有法式燉蛋

呢餐真係好正呀!  大約每位HK$500, 抵食又好味..

食完我地就去碼頭, 趕到九點半船返香港.....好掛著的狗狗呀!

返到屋企, 兩隻野撲埋嚟, 要逐個逐個錫勻先得呀!

沒有留言:

張貼留言