2016年11月29日 星期二

第二輪晚餐

November 23, 2016 Wednesday

今晚組長夫人約咗我同型爸去佢屋企燒烤, 同佢的朋友一齊, 預祝佢生日快樂.  不過要晚上九點
半成十點先開始.

我地一向七點幾使食飯, 要捱到成十點, 真係頂唔著.   咁就唔使諗, 在家食完晚飯打咗底先啦,

 九點半, 帶備的黑水欖及兩包黑毛豬火腿過去

今早落雨, 天氣轉涼, 唔燒烤啦, 改為蒸鍋及打邊爐, 咁仲好啦. 我仲未病好, 聲帶咳傷了仲未復原.

 組長買了大量海鮮及靚牛肉, 有象拔蚌

 City super 靚牛肉

 醃仔蟹

大海蝦
 
 花蛤
另一個爐就用嚟烚吓烚吓

 組長夫人的朋友好傾得又飲得, 大家都好開心呀!

食完晚餐已經凌晨十二點幾, 哈哈, 過咗十二點即係正日生啦.

 呢個時候就切蛋糕

跟著就用呢套靚荐貝用來沖茶.....

凌晨一點幾, 我頂唔著, 要撤退啦, 我同型爸先走, 佢地繼續玩啦.

沒有留言:

張貼留言