2016年11月8日 星期二

贏宴

October 30, 2016, Sunday

組長真係好豪氣, 中咗馬都唔使午餐又請, 晚餐又請, 仲要周圍買野張羅.   今晚全部嘅野, 都係組長同型爸兩個男士去買, 哈哈, 我地就响屋企攤抖吓啦.

今晚我攞咗兩枝梅酒過去, 組長就預備咗組酒同香檳

先嚟食型爸買的芝士同黑毛豬火腿 (哈哈, 食哂我先記我影相)

今日的牛肉, 組長佢地响CitySuper買, 即係好貴啦
有厚切, 薄切, 西班牙豬肉,
一個湯鍋, 一個蒸鍋

呢個清湯鍋專為其中一位組員有海鮮敏感的

其實今日有好多海鮮, 花蛤, 海蝦, 鱔, 九肚魚, 象拔蚌, 不過我顧著飲飲食食, 咩都唔記得影啦

食完就到最美味的火鍋粥底

副組長話昨天仲有四隻大閘蟹, 又拎埋嚟蒸嚟食.

 今日飲咗好多款酒呀, 的香檳好快就飲哂

組長一開音樂, 我地嘅Halloween party 就開始.

佢地人飲呀飲, 一共開咗五六枝紅酒, 哈哈, 我就頂唔著啦, 十一點半就鬆人, 留低型爸佢地繼續飲.   我唔掂呀, 明天一早返工要開會呀!

沒有留言:

張貼留言