2017年8月18日 星期五

谷埔鳳坑烏蛟騰

August 6, 2017, Sunday

的天氣真係熱得緊要, 但我地行山組都係繼續出發.

今日約埋鬼妹仔一齊去行山.   佢一個人嚟香港五個星期, 眨吓眼就過去, 下星期五就走.  只可以今日同佢行山食午飯, 下星期我好忙, 無時間陪佢啦.

呢條路徑我地行過N咁多次

但鬼妹仔就係第一次行

 去到松記 (抖暑中), 佢仲有大把energy

經過蘭桂騰芳後, 我們又分開兩路, 鬼妹仔跟佢地上烏蚊騰. 我和型爸原路回程去攞車, 跟著去烏蛟騰接佢地.

午餐就帶鬼妹仔去飲茶.  蝦叔帶我地去粉嶺海聯酒家...哈哈, 唔使我地等位呀!

咦! 海聯的野好食咗喎!   行完山又嚟大吃大喝.

鬼妹仔食得好開心呀!

跟著送佢去車站, 又要講拜拜啦.   下次嚟再同我地一齊行山啦.

沒有留言:

張貼留言