2017年8月21日 星期一

寧菠 - 藍汀坊煲仔飯 + 南塘老街涌上外婆橋

August 8, 2017, Tuesday

嚟到寧波, 用呢道嘅local data, 上唔到Google, 上唔到facebook 又睇唔到TV super, 真無癮, 唯有早睡早起.

七點起床, 八點落去餐廳食早餐.   Sofitel 的早餐唔錯, 仲多咗的選擇.

兩年幾無嚟, 酒店保養得幾好.  外面好熱, 可以叫bell boy幫忙call 的士.  呢道大部份人都係call的士,唔call 都幾難有車

返到寧波公司忙了一個早上, 的同事帶我出去午飯


呢間叫藍汀坊餐廳


哈哈哈哈, 你估食咩....外面差不多40度, 佢介紹食煲仔飯


蕃茄牛肉煲仔飯

牛仔骨煲仔飯

土雞煲仔飯

蒙古王打仔, 食到我大汗揼細汗.

食完午飯回公司, 繼續努力.....  呢道嘅工作文化, 好少加班, 夠鐘就走架啦.

晚上同兩位同事去了南塘老街

 
兩年幾沒來過, 呢道已經全部完工, 條街長咗好多.

一入去就見到呢的整整糖花

檔子新, 雖然賣的舊野, 但感覺都係....南塘老街不老

呢道有文化會館

兩位好落力用古老方法整麻薯
跟著响大權上再搓

呢的就係成品

呢個文化館長出好多古時食具

天黑啦... 要去搵食

 
呢間缸鴨狗, 主打小食...

最後都係去了涌上外婆橋

呢間之前嚟過幾次, 都幾好.

有地下及二樓兩層


我想食炸湯丸, 佢地去缸鴨狗買了芝士湯丸給我.




跟著點了寧波菜, 滷牛肉, 炸菜, 蛤蜊, 炒年糕, 蒸魚.....

樣樣都唔錯, 埋單都只係百幾文.

食完行一陣, 一行呢道, 佢地問我有無食過木蓮凍, 未呀....即刻入去試吓

一碗只需五元, 食落清涼好味.

見到呢的反而無興趣


跟著行到呢個毛豆腐店....吓, 真係要豆腐發酵到生毛.....唔試啦.

跟著打的返酒店, 今晚唔得閒, 仲要同香港同事通電話呀!

沒有留言:

張貼留言