2017年8月28日 星期一

松茸火鍋

August 15, 2017, Tuesday

今日下午四點幾, 型爸打電話比我話組長送咗的空運新鮮松茸比我地, 叫我地盡快食.  咁型爸問我不如今晚食火鍋. 

嘩, 三十幾度食火鍋, 唯有開行冷氣啦.

有十隻

空運嚟時用乾冰包著, 一盒有兩層, 保溫得好好.

Cindy調咗今日放假, 返到屋企就自己嚟啦.


的松茸淨切片

家居常備的丸

無火鍋牛肉, 我就拎咗埋Cycon買的靚牛扒用嚟火鍋

要切片就要吒把玫瑰刀出嚟

型爸話佢切, 咁就交比佢啦.   切得靚, 不過擺得唔靚.

咁我就洗菜洗芫茜

將的芫茜頭洗淨加的皮蛋滾吓先.   的芫茜頭好香呀!

預備好哂食得啦.

今晚飲品清熱夏枯草

滾起的芫茜頭唔要, 加的松茸落去, 的松茸無咩特叮味道, 但咬落爽口, 比平時的雞髀菇好味.

咁最正梗係呢的牛肉啦....真係好有牛味.

唔好睇野少少, 三個人都食唔哂的菜及丸.    今餐火鍋, 覺得好健康呀!

沒有留言:

張貼留言