2017年8月5日 星期六

香葉

July 31, 2017, Monday

父母愛子女之心真係無微不至, 就算個口話唔係, 但個心,行動都係為咗個女.

鬼妹仔嚟咗都有兩個幾星期, 老外昨天卒之到啦.   仲係嚟六天, 星期五就走.   平時老外都係一年嚟三次, 大都近交易會的時間. 今次為咗見吓個女, 比的鼓勵佢, 都走多一趟.

老外喜歡食泰菜, 又約我地去香葉.

天氣熱, 先來飲品

佢地叫我點菜...easy 啦!

佢地喜歡食煎炸野, 咁我就叫炸魚餅, 蝦多士, 沙嗲, 春卷

湯要了兩款, 我同型爸要了冬蔭公,  另外要了椰汁雞湯比老外兩父女

今日的肉鬆生菜包有的辣, 我同型爸無問題, 佢兩個就唔係好掂.

鹹魚蓉芥蘭

老外喜歡Green Curry, 呢個綠咖哩雞又幾好味,  要咗白飯大家share嚟食.

今餐老外爭著比錢, 佢話多謝我地照顧佢個女.....哈哈, 識咗咁多年...講呢的!

沒有留言:

張貼留言