2018年5月20日 星期日

Anchor's Seafood & Beer House - The Bay Bridge Hong Kong 汀蘭居

May 7, 2018, Monday

做阿媽嘅, 有咩開心得過阿仔請食飯.  二公子訂咗位, 今晚提前慶祝母親節, 去食自助餐呀!

其實我真係唔鍾意食自助餐, 但阿仔請到又好耐無食過, 咁梗係唔出聲, 阿仔話食就食啦.

呢間Anchor's Seafood & Beer House, 位於新界荃灣區汀九青山公路汀九段123號的酒店 - 汀蘭居.   開車就經過幾次, 但都係第一次嚟食 Buffet.  

見到門口個牌, 母親節有優惠, 每四個大人, 一個母親免費.   哈哈, 咁即係四個男士嚟就無呢個優惠?

我地三個人, 呢個優惠都攞唔到, 但我地嘅優惠更吸引.   經Open Rice 訂檯, 19:45 後時段, 有6折優惠....哈哈, 就係有呢個優惠, 咁先嚟食呀!

我地被安排坐在呢沙律吧同魚生檔前面呀!   咁攞野食都好方便

周圍貢吓睇吓有咩好食先...

呢個Corner主打攞熱葷...哈哈, 通常都唔啱我

一入到去見到有個counter排長龍, 原來係排緊攞即開生蠔.   貼著嘅另一邊係攞魚蛋粉, 粥及牛肉

餐廳嘅入面係攞窩夫

甜品

行咗一個圈, 全部無咩特別, 都係一般自助餐

咁唔想排隊, 就先去攞魚生及巴馬火腿

的魚生只有四款, 我每樣要了兩片, 的魚生無咩味.   攞咗芝士餅乾, 不過的餅乾已經腍咗.

型爸整咗Ceasar salad

二公子攞咗生蠔, 每次只可攞兩隻, 一隻Iris (大), 另一隻細嘅係美國蠔...好似發育不良咁嘅, 美國蠔通常唔係大隻的咩

跟著我地擮咗凍蝦, 螺, 生蠔, 都係每款一隻, 今次的size正常的.  食落Irish好味過美國嗰隻.

 
跟著再攞多兩隻, 今次兩隻都要Irish, 開蠔嗰位阿叔, 都係比一隻發育不健全的.

 
熱的東西只要了花膠雞粥, 雞肉就好多, 花膠就食唔到有.   另外再要了四粒魚蛋加一塊牛肉拌芽菜.

 甜品只要了一嚿豆沙西米盞及一個馬卡龍, 其他的都唔吸引.

二公子要了Vanilla 雪糕

我要了Panna Cotta.  型爸就話夠了唔食啦.

埋單真係有六折, 佢地收HK$438一位, less 40%.  而加一就要跟原價收.    咁平咗五百幾都算多.

咁我問侍應點解Open Rice 上面有個$327嘅晚市價錢, 佢話呢個價錢係原價的七五折. 

其實嚟之前我地都無留意幾多錢一位, 二公子話六折就嚟試吓啦.

食完都係嗰句, 唔鍾意食自助餐,  比咗錢又唔想蝕, 呢的食的, 嗰的又食的, 好易食過量.  但的野食又唔係好好味, 只係普普通通的自助餐.

沒有留言:

張貼留言