2018年5月30日 星期三

汕尾兩天為食遊 - Day 2

May 20, 2018, Sunday

今次住呢間顯達酒店要求唔包早餐, 因為我地要去飲茶, 唔想食酒店的自助餐呀!

早上約了八點半集合, 非常方便, 就在飯店隔離...

天成大酒樓, 時間尚早, 唔係好多人, 不過到我地差不多離開時就漸漸人多

哈叔第一時間去攞了健康食品, 蒸蕃薯, 蒸淮山, 蒸栗米.   跟著型爸同林老闆出去點點心...又叫到一檯都係....不過我顧著傾顧著食, 唔記得影相啦.....

只係最印象深刻....呢餐茶只係人仔303元, 超抵食呀!  我地九大一小, 即係三十文人仔一位, 超抵食呀!

飲完茶跟著再去shopping.  未買夠的繼續買, 唔買的去做Gym 或者返房休息.   約咗10:45check out, 我地要回程啦.  大約要開兩個多小時去到大小梅沙, 在那邊食午飯.

呢間叫五谷芳, 上次我地幫襯過另一店.    呢間餐廳的冷氣唔係好掂, 真係焗到出汗.

呢間出名食乳鴿, 我地唔敢叫太多, 每人半隻好啦.

要了海膽炒飯

蓮藕夾

义燒, 呢個义燒又幾好味喎!

吓, 林老闆又叫了梅菜扣肉....吓, 會唔會太多用呢!

仲有一個釀豆腐煲.

林老闆話昨天全天食海鮮, 今日叫番多的肉啦....呢餐好抵呀!  人仔七百.

食完午飯, 繼續行程, 我地開車出深圳, 去加州永泰水療按摩呀....呢個我同型爸鍾意呀!  不過沿路超塞車, 比平時用多咗成大半個小時呀!

四點幾到, 按了兩part身, 再多按一part腿, 跟著七點食晚飯, 就在加州永泰的餐廳.   我地其中一位鄰居係呢道嘅超級會員, 佢預付很多, 我地按摩食飯都有折扣呀!

呢道的晚飯小菜都唔錯架!

要了個燉湯, 多料好味, 無味精

要了一隻片皮鴨

不過呢隻鴨無咩味, 的粉皮仲頗厚

香煎什魚煲

水餃

南瓜排骨

羊肉夾餅

片皮鴨兩食, 苦瓜炆鴨殼.

另外好仲有一個涼瓜排骨煲, 不過嗰的涼瓜炆到腍哂我唔like呀!
 
仲有呢個魚仔炒飯, 好好味.  不過太夠啦, 食唔落.

呢餐埋單CNY1,600, 不過一打原折就好抵食啦.....

真係好開心架, 玩兩天, 仲有鄰居的專車返到屋苑, 超開心呀!


沒有留言:

張貼留言