2018年5月24日 星期四

北京老家 - 旺角店

May 11, 2018, Friday

呢個星期真係busy week, 昨晚同奶奶慶祝完母親節, 今日就輪到我媽媽啦.

四哥四嫂從加國回來, 五哥五嫂卻又去了歐洲跑馬拉松,  咁聯絡食晚飯的工作又落在我身上.   姪女提議去北京老家旺角店, 去邊都無問題, 負責接送媽媽, 都係由我同型爸去做.

去到北京老家樓下, 按電梯上樓時電梯竟然唔郁, 一的反應都無.  吓, 呢排的電梯發生咁多事有的驚喎, 但媽媽要坐輪椅, 我真係托佢唔到上三層.   好彩我都算醒目, 即刻打電話上去問佢地係咪Lock咗部電梯, 跟著佢就話佢地會落嚟睇睇.   最後有個侍應落嚟, 將電梯門大力向左手邊推了一下, 電梯就正常運作了.    侍應話呢部電梯久不久都會卡著, 有時係地下, 有時係一樓或二樓三樓, 一有事佢地就逐層check.  好彩呢部電梯只係停三層, 如果多幾層咁點攪呢!

上到去, 呢間格局同尖沙咀好相似, 裝修及地磚, 都是以中式為主.

我們被安排坐這張大檯, 有個大魚缸.  不過侍應第一時間提醒我們兩小時後要還檯.   這個沒問題, 亦都理解租金這麼貴, 當然希望可以多做一輪生意.

叫咩野食由姪女發版, 因我地咩都食, 佢兩個素食為主, 咁鐘意叫咩就咩啦.

遷就媽媽, 要了唔辣的擔擔麵, HK$68

雞絲粉皮 HK$82及麻辣粉皮 HK$70

干煸四季豆, HK$99

蒜泥茄子, HK$68

炒刀削麵, HK$88

要了蕃茄蛋餃, HK$80 及上湯雲吞, HK$98

酸辣湯, HK$98

水煮魚, HK$128

糖醋魚片, HK$118

片皮鴨一隻. HK$368

姪女好喜歡麵食, 再叫了一碗酸辣麵, HK$98

我已經好夠食唔落啦.
最後要了一客拔絲士多啤梨 HK$88及拔絲蕃薯 HK$78.   兩碟放在一個碟上面, 拔絲士多啤梨ok, 但拔絲蕃薯就唔得啦.   的蕃薯一的都唔好食.  

埋單HK$1,931.   呢餐就由我做東啦.

回程時在車上, 媽媽跟我說原來今天係母親節多謝你請我食飯呀!   我一聽眼淚差不多掉出來, 媽媽你怎麼這樣說呢! 我只可以給她深深一抱.

沒有留言:

張貼留言