2018年5月26日 星期六

一日兩場燒烤

May 12, 2018, Saturday

今個星期不斷的飲飲食食, 今天又約了國內的同事來我家燒烤.  除了國內的經理, 還有兩個家庭, 秘書小組都邀請埋.  哈哈, 我都係以爐端燒來招呼他們.

他們三點幾來到我家, 一早已預備好燻蹄, 芝士, 黑水欖做小食.  秘書小組帶來了元朗老婆餅, 一到我家便開始食食食.    因為知道佢地唔好以留太夜, 哈哈, 都未肚餓就要開始燒烤.

五點幾開始燒烤, 先來一點肉類, 跟著就開始燒蔬菜

他們帶來了長的青椒, 好辣的

今次我新加了這芝士豆卜, 哈哈, 燒起來味道唔錯架!   我把豆卜剪開一點, 加入四份一塊芝士片, 的芝士溶在豆卜裡面, 好味呀!

其也唔少得嘅雞什, 雞皮, 雞軟骨

魚蛋, 墨丸, 豬肉丸牛丸.

呢款豬扒要提一提, 西班牙黑毛豬扒, 我只買了一塊, 肉質非常好, 只用少許鹽及黑胡椒醃就可以.  肉質鬆軟, 好受歡迎呀!

另外就是這個油甘魚較

麻辣腸司華力腸

多春魚, 雞肉串

仲有自家醃的辣雞翼.   當然仲有牛扒大蝦, 但太忙都唔得閒影相.  幸好他們幫忙燒烤, 我同Cindy可以抖抖氣.

吃吃喝喝Karaoki, 晚上八點他們便走, 我跟二公子開車送他們出去.

Party完結了.....未....收拾好檯面, 重新鋪好檯, 另一個party由八點半開始.....二圍用膳

今日同鄰居來開茶會傾吓下星期六的汕尾之旅....

他們坐在那裡吃吃喝喝, 我跟Cindy就做個不停, 騰來騰去又要燒烤, 大汗接細汗, 仲辛苦過行山. 下次都係唔好咁樣安排, 太辛苦了, 自己唔能夠enjoy!

天氣開始熱, 有排都唔會攪燒烤著啦.


沒有留言:

張貼留言