2018年5月28日 星期一

汕尾兩天為食遊 - Day 1

May 19, 2018, Saturday

今天約咗幾戶鄰居,  加埋行山組嘅領隊哈叔, 一行十人, 兩架中港車, 去汕尾兩天為食遊呀!

數數吓都兩年幾啦, 上次係2016年一月, 四戶鄰居共九人.  Mr. & Mrs Kua移居了歐洲, 今次組長同組長夫人頂咗佢兩個位, 再加埋哈叔, 剛好十個人呀!

早上八點鐘由屋苑出發, 一架車經皇崗, 一架車經深圳灣.   皇崗那架車, 路程比較短, 佢地那邊亦沒有那麼塞車, 大約十一點就到了食午飯的地方.   我地坐經深圳灣的車, 真係估唔到, 深圳灣多人到好似春運咁, 真係嚇死人, 加上去到深圳又塞車, 我們足足比他們遲了四十五分鐘先到達約定的食飯地點.

 
就係呢間响紅草鎮的東東飯店, 我地搵Google Map, 都搵到呢間飯店.   至於GPS, 當然係用高德地圖, 邊道有相機, 邊道限速, 全部都好清楚呀!

去到林老闆哈叔組長同組長夫人坐响道飲著啤酒食花生等我地.  我地一到, 馬上起菜.   因為早上七點幾食早餐, 到中午大家都好肚餓啦.

先嚟隻走地雞, 隻雞好有雞味喎!

呢隻焗鱔好好味呀!

珍珠蜆

九節蝦...呢道的花生都好好味呀!

炒白菜

呢道特色小食, 米粿, 入面有餡料有的肉及冬菜, 都幾好味架.

仲有呢個橄欖排骨湯, 林老闆話呢個湯對捱夜非常好呀!

呢條大紅班好大條呀!   貴就貴咗的, 要人仔1,200文呀!   林老闆話唔好意思, 聽錯價, 450一斤, 佢聽錯一條.  條魚非常美味呀!

埋單人仔2,000, 條魚都已經1,200, 其他菜唔貴呀!

食完我地開車去飲茶,  林小弟一聽到.... 吓, 食飽又去飲茶, 好飽啦, 點食呀!   哈哈, 我地真係淨係飲茶, 消消滯呀!

林老闆帶咗我地去一茶一生.....嘩, 兩年幾無嚟, 做咩間鋪大咗咁多, 咁好生意?

地下最主要係賣茶葉, 仲有的茶具.    本來我地訂咗三樓其中一個茶室, 點知嗰間房的冷氣壞了. 我地就在樓下品茶.

行上二樓, 呢層主要賣茶具, 仲有兩個茶室, 但兩邊都有人, 哈哈, 估唔到呢道咁多人來飲茶, 怪不得咁好生意, 成棟租落嚟都可以.
三櫻係用作教室, 主要教人插花及沖茶

飲完茶我地返酒店 check in

林老闆幫我地訂咗Nobel Hotel, 顯達酒店.  呢兩張相响網上cap落嚟, 網上評分有4.5呀!

大堂一樣keep得好靚

我地住商務樓層, 房間好大喎

唯有唔好就係從外望到入洗手間, 但那遮著的簾壞了, 咁就唔可以開著洗手間的燈來瞓.

我仲記得, 酒店對面起的樓叫黃金海岸.

放低的行理, 我地把握時間, 我地馬上到樓下商場shopping, 坐咗咁耐車, 食咗咁多野, 都真係要行吓.   估唔到短短一個小時, 大家都咁落力去買野...遇啱國內一款大品牌減假, 質量很好, 三折又真係幾抵....佢地好多收穫喎...哈哈, 我好克制, 無買呢!

其實買未夠架, 約咗三架車來接我地去食晚飯....佢地話食完晚飯返來再買過.

預備飲酒就唔好開車, 所以叫了三台車來接我們去食晚飯.   見到每台車頭都放呢款毛公仔, 隻狗仔幾可亂真....佢地個個都話想買一隻.  上淘寶一搵, 原來呢隻狗狗入面放了竹炭包要來除異味及去甲铨的汽車裝飾品.    我應承回到香港幫他們淘.

大半個鍾我地到了海邊, 又係呢間豐勝餐廳, Google search 都搵得到.

現在休魚期, 好多小船泊在出面.

食的咩就由的男士決定啦.

型爸同林老闆各自帶了一枝Glenfiddich 21人年...結果就係一晚就飲哂

女士飲天地一号蘋果醋

蝦乾送酒

先來個什魚湯

生吃新鮮海膽....好清甜美味呀!

不吃生東西的哈返就要吃這個呢.   海膽加了那麼多粉...怎會好味.   剛吃完了鮮海膽, 這個就覺得一點味道都沒有.

清蒸奄仔, 好味呀!

蒸三刀魚...非常美味.   他們說在香港這款魚比較少, 就算有價錢都好貴.  這三條魚大概人仔600元, 在香港吃要大約港幣一千元一條.   哈哈, 幾多錢我唔識, 我淨係識食.

呢碟我地香港人叫鬼爪螺, 本地人叫雞腳螺.   入面的肉好細, 我覺得好麻煩, 但型爸話好味, 唔怕麻煩, 佢拆的肉比我食.
蒜蓉開邊蒸龍蝦

蒸九節蝦

炒莧菜

今晚唯一的一碟肉, 走地雞一隻.

最後是一大窩白粥, 咸菜, 花生, 醃海膽送白粥, 林老闆話潮州人都係咁食法, 食完海解食碗粥暖暖個胃.

七點半我地食完晚飯就回酒店.   跟著各人又去shopping.

組長覺得唯一美中不足就係無出去夜消,  因為個個男士都飲咗酒唔可以開車.  呢道又唔覺有計程車, 另外再叫車又麻煩....最終都係早的覺覺豬啦.

其實全天都係食食食, 我唔食宵夜都覺得好夠啦.

沒有留言:

張貼留言