2018年8月16日 星期四

芝士黑椒蝴蝶酥

August 12, 2018,  Saturday

平時食凡的蝴蝶酥大部份都係甜的.  今日我整的蝴蝶酥是鹹的, 用嚟做今晚potluck 送酒小食.

秘書小姐去學整鹹點, 其中有一款係鹹的蝴蝶酥....哈哈, 馬上經我手發揚光大呀!

原食譜用Parmesan cheese, 我有一包開咗嘅Cheddar Cheese, 咁就Cheddar Cheese 啦.

整蝴碟酥係無難度, 我用現成急凍酥皮, 可以話係easy過easy.   在酥皮上灑上芝士, 跟著加入黑胡椒, 再加上的紅椒粉.... 用幾多我都係好隨意....哈哈, 我灑到滿哂.

兩邊先摺大約六入一, 跟著輕手再向內再摺, 中間要預留空位再對接.  千祈唔好摺得太緊, 唔係焗起發得唔靚架.

我全程都係用急凍酥皮嗰塊膠紙嚟摺.   摺好放入雪櫃10分鐘, 等佢硬番少少先切.

哈哈, 全程好忙唔記得影啦.

預熱焗爐180度

先焗15-20鐘, 因為落咗好多芝士, 摺時有空位, 發到好靚呀!

出爐反轉

再焗5-10分鐘.

攪掂啦.

跟著順手入埋另弓爐...呢爐大部份都係甜架...只係加了普通白沙糖.

焗起呢款鹹的芝士黑胡椒蝴蝶酥....忍唔著即刻試味.....好正呀!

沒有留言:

張貼留言