2018年8月2日 星期四

天外天 - Hotel Icon

July 31, 2018, Tuesday

今天同秘書小姐同Icon Hotel新來的Sales 哥哥食午飯, 順便比秘書小姐睇吓的房間, 咁我地的客人有要求地叫佢訂房, 佢都可以知道間酒店係點樣.

天外天我嚟過好幾次食午飯, 呢道的點心同小菜都唔錯架....不過好耐無嚟啦.


坐低先點茶...呢道嘅普洱真係唔錯, 入口好滑

 餐先小食琥珀合桃, 非常好, 一的都唔甜, 不太黏, 每粒都可以夾起.

午餐由Sales 哥哥發辦...

 佢第一時間叫义燒, 佢話好好味的....食落又穴係幾好...的肉質夠哂腍呀!

 我唔知係咩餃, 似帶子餃吧!

 呢款似蝦餃, 食落入面好大隻蝦

 呢款係潮州粉棵

 另外再要了一碟清炒西蘭花及炒飯.

哈哈, 我無咩特別要求, 只係留番個胃食甜品

 Sales 哥哥要了楊枝甘露, 賣相都唔錯

 我同秘書小姐分別要了柚子芒果布丁

 同埋燉梨share 嚟食

 個燉梨佢地噴上的水的東西(我估計係高度數的酒), 跟著點火....但可能酒唔多, 只係見到少少煙就熄了.

每樣食少少都好夠...呢餐食得很愉快!

沒有留言:

張貼留言