2018年8月14日 星期二

淥易搞 - Shaking Restaurant

August 10, 2018, Friday

嗰日睇免費報紙, 介紹一間餐廳叫淥易搞, 食shake shake 海鮮....型爸好有興趣, 今晚同二公子, 一齊去試吓.

呢間淥易搞响太子道, 就係蛇王兄斜對面

好彩有訂位, 訂了八點, 行慢一步, 就要等位.

入到去見到個魚缸

唔係太多海鮮, 相信大部份入哂廚房

我們被安排坐最後一張卡位, 鋪唔係太大, 已經坐滿哂啦.

Menu很簡單, 一面印shake shake 海鮮, 另一面係台式小食.

原來淥易搞個名係有的由來...店主愛人的生日是6月29日呀!

跟著印埋個流程

海鮮只有這些, 仲可配的蔬菜.    可選醬汁有五款

每人碟上放上手套及一條膠圍裙.

四至六款可以選一款醬汁, 我地要了七款海鮮, 選了青檸醬(侍應話食海鮮好多人都係選青檸醬).   個醬幾清新, 可惜青檸的苦澀味太重, 我覺得麻麻.

食物送來跟印在menu上的流程已不一樣, 海鮮焯熟, 加入醬汁放入大膠袋, 侍應放在籃上, 行到埋嚟, 係咁搖幾搖, 哈哈, 我真係唔覺得咁樣搖會勻囉.

打開膠袋, 我地再將的海鮮醮的醬汁嚟食.   因為佢派了膠手套及膠圍裙, 不自覺地坐部都係用手攞嚟食.

的海鮮白焯, 都係無咩味, 靠的醬汁, 但的青檸苦澀味好重, 我覺得麻麻.

要了一個紅菜頭麵

食完海鮮, 就放的麵入膠袋, 撈的醬汁嚟食.

食完第一輪海鮮, 唔想再叫, 跟著叫的台式小食.

二公子要了炸薯角

雞翼

仲有鹽酥雞...不過太鹹了.

升埋單HK$541, 以食海鮮嚟講, 都算經濟 (質量一般), 小食好平, 仲無加一添.

下次如果再嚟, 要試吓其他醬汁.


沒有留言:

張貼留言