2018年8月27日 星期一

慢煮豬腩肉

August 19, 2018, Sunday

我係個急性子人, 做咩都要快靚正, 所以一向都無整的慢煮菜式.   不過最近在超市換咗枝慢煮棒... 咁我又嚟慢一下... 實在太鍾意試新野...

攞個煲出嚟, 試吓水溫先.   我先用明火煲到的水半熱(用之溫度棒一睇已經七十幾度, 即刻離火.  到我調溫set時間, 的水已經變成65度...我就係要65度.

先煮個汁先, 生抽(3 湯匙), 老抽(2 湯匙), 水 (6 湯匙) , 薑, 蒜, 一粒冰糖.   煮溶的糖試味, 唔啱口味就自己加加減減

待涼, 的汁放zipper bag.   的汁唔係好多, 但夠啦.

腩肉先汆水, 跟著過冷河

再放入zipper bag

唔使驚的汁唔勻, 一放入煲內, 水壓力關係就會變真空, 跟著關實個zipper bag 就得.

65度煮三個半小時 (我覺得已經好耐, 真係唔想整五六個鐘)

中途反轉個包豬腩... 煮好, 的豬皮已經上哂色.

將嚿豬腩切丁, 再放落平底鑊五面煎香

的汁例出嚟加生粉煮稠淋上豬肉面.

嚿豬腩食落都幾好味 (係的汁好好味, 不過嚿豬肉對我嚟講肥咗的), 肉質唔係好肉扣肉咁諗, 但食落又唔會韌, 都幾好.   不過平時整梅菜豬肉都只係用明火炆煮四十五分鐘有得食, 慢煮要三個半鐘, 如果要煮到好腍要五六個鐘...哈哈, 真係有的頂唔順咁慢.   不過既然有枝棒就咩都試吓啦.   

Good Try!!

沒有留言:

張貼留言