2018年8月25日 星期六

緬甸魚湯河

August 19, 2018, Sunday

上次Cindy响緬甸返嚟, 買咗的魚湯河料包, 都未有時間叫佢整.

今日雷暴警告唔去行山, 咁就趁機叫佢煮啦.... 佢本來諗著生那天煮比我食, 但那天我唔得閒呀!

煮呢個緬甸魚湯河, 都真係好多工夫, 我見Cindy 整, 每次都要兩三個鐘 (佢做野比較慢, 但企理)

我地喜歡湯河多魚, 用了兩個鯇魚腩.  Cindy話, 在緬甸佢地唔會放咁多魚.
加魚露加香茅(香茅外面的部份), 將魚煮熟, 去骨拆肉.

蒜, 薑, 香茅 (白色軟的部份)

全部放入盅成, 加辣椒粉搗成蓉.    跟著用嚟炒的魚肉

紅蔥頭 (加入湯內)

四隻烚蛋, 兩隻開邊切半, 另外兩食切碎加入湯內

呢包就係魚湯河的香料, 入面有一包米粉, 一包香料

我要出外買河粉, Cindy就繼續煲外那個魚湯.   大煲加水, 加入香料及米粉, 跟著加入紅蔥頭蛋, 炒香的魚肉.   用魚露調味

河粉到....

魚湯都煮好內(呢道只係一半)

Cindy 另外煎了魚餅

芫莤, 炸蒜油, 檸檬, 辣樣粉用嚟調味

呢的係Cindy買回來的炸米餅, 原來係糯米嚟架.

預備好....可以開餐

先落河粉

加魚湯...睇吓幾多魚肉

加魚餅, 蛋, 芫茜, 檸檬汁, 辣椒粉....再加兩個米餅....正正正

在家食到呢個緬甸魚湯河...幸福呀!

沒有留言:

張貼留言